خبرنگاران قلیان ها از سطح ساحل بندرعباس جمع آوری شد

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، بندرعباس - خبرنگاران - در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و همچنین حفظ بهداشت و سلامت افراد جامعه، قلیان ها از سطح ساحل بندرعباس جمع آوری شد.

خبرنگاران قلیان ها از سطح ساحل بندرعباس جمع آوری شد

فرماندار بندرعباس روز پنجشنبه در گفت و گو با وبلاگ گربه شیشه ای گفت: عرضه قلیان در سواحل، رستوران ها و اماکن عمومی از گذشته نیز ممنوع بود و اگر سری به ساحل این شهر بزنید متوجه این نکته می شوید.

عزیزالله کُناری ادامه داد: شب گذشته نیز عوامل بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه نیروی انتظامی از سطح شهر و ساحل بندرعباس بازدید کردند.

وی افزود: اطلاع رسانی لازم توسط رسانه ها به مردم در حال اجرا است و خواسته شده افراد از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده و تا جای ممکن از منازل خود خارج نشوند.

عملیات جابه جایی بازار ماهی فروشان بندرعباس شروع شد

وی خاطر نشان کرد: از شب گذشته عملیات جابه جایی بازار ماهی فروشان بندرعباس به محل جدید برای عرضه بهداشتی ماهی به مردم شروع شد.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: این جابه جایی ظرف روزهای آینده به خاتمه می رسد و بازار قبلی ماهی فروشان بسته و یا برای فعالیتی دیگر اختصاص خواهد یافت.

چهارشنبه 30 بهمن ماه در خبری اعلام شد که نتایج آنالیز ها در قم نشان می دهد دو شهروند قُمی به ویروس کرونا مبتلا هستند.

این نخستین خبر درباره ابتلا به این ویروس در ایران است.

ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی کووید-19 از 12 دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت؛ تا به امروز 75 هزار نفر را در این کشور مبتلا و جان 2 هزار و 701 نفر را گرفته است.

27 هزار و 691 نفر درمان شده اند.

23 مورد مشکوک به کرونا در هرمزگان شناسایی شده که آزمایش های اولیه بر روی این بیماران اجرا شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قلیان ها از سطح ساحل بندرعباس جمع آوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قلیان ها از سطح ساحل بندرعباس جمع آوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید