اختلاف نظر نوراللهی با پرسپولیس: چیزی حدود 8 میلیارد تومان!

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برای فعالیت در جابجایی تابستانی سقف قرارداد 8 میلیارد تومانی را بر اساس عملکرد بازیکنان در فصل گذشته و بعلاوه سابقه حضورشان در تیم ملی ایران در نظر گرفته است تا بر اساس آن اقدام به جذب بازیکن و تمدید قرارداد ها کند.

اختلاف نظر نوراللهی با پرسپولیس: چیزی حدود 8 میلیارد تومان!

از این رو وحید امیری، کمال کامیابی نیا و احمد نورالهی برای تمدید قرارداد های خود سقف در نظر گرفته شده را به همراه 10 درصد پاداش قهرمانی دریافت خواهند کرد.

با این حال نورالهی که جلسه ای خصوصی در خاتمه هفته گذشته با جعفر سمیعی در اتاق مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت با این موضوع مخالفت کرد و روی مبلغ درخواستی قبلی خود که نزدیک به دو برابر سقف در نظر گرفته شده باشگاه است، اصرار داشت.

سمیعی از هافبک ملی پوش پرسپولیس خواست تا شرایط باشگاه را درک کند و درخواست اقتصادی خود را کاهش دهد.

نورالهی از عدم تمایل خود برای آنالیز دوباره پیشنهاد 450 هزار دلاری باشگاه قطری به سمیعی گفت و از او خواست تا شرایط این بازیکن را هم به هیأت مدیره منتقل کند تا بتواند با خیال آسوده و با دریافت مبلغ دلخواهش، در پرسپولیس باقی بماند.

قرار است هفته آینده جلسه دیگری بین دو طرف برگزار شده و تصمیم نهایی در این خصوص گرفته گردد.

امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی شیری و کمال کامیابی نیا هم به توافق اولیه برای تمدید قرارداد با باشگاه رسیده اند و با آغاز جابجایی قرارداد خود را تمدید خواهند کرد.

منبع: فرارو

به "اختلاف نظر نوراللهی با پرسپولیس: چیزی حدود 8 میلیارد تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف نظر نوراللهی با پرسپولیس: چیزی حدود 8 میلیارد تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید