تردد در محورهای منتهی به طارم فقط با زنجیرچرخ

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، خبرنگاران/زنجان یک مسئول در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: تردد در محورهای منتهی به طارم فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

تردد در محورهای منتهی به طارم فقط با زنجیرچرخ

محمد محمدی در گفت وگو با وبلاگ گربه شیشه ای، اظهار کرد: در اثر بارش های شب گذشته، محورهای زنجان ـ طارم و زنجان ـ تهم ـ چورزق برفی و لغزنده است و تردد در آن ها فقط با زنجیرچرخ انجام می گردد.

وی با اشاره به اینکه آزادراه های زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز در حال حاضر بارشی ندارد و عبور و مرور در آن به حالت عادی و روان جریان دارد، توضیح داد: با وجود پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها از ظهر امروز، از هم وطنان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

رئیس مرکز اطلاعات راه ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان، از کولاک جزئی و مقطعی در ارتفاعات اطلاع داد و گفت: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی استان باید زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه طبق آمارهای غیررسمی و با تماس های دریافتی، راه ارتباطی 28 روستا مسدود شده است، ابراز کرد: با کوشش راهداران پنج محور روستایی بازگشایی شده است.

این مسئول گفت: با شروع بارش برف، راهداران نسبت به اجرای عملیات زمستانی مثل نمک پاشی و تیغ زنی جاده ها اقدام می نمایند و اولویت بازگشایی مسیرها ابتدا با راه های شریانی و اصلی و سپس محورهای فرعی و روستایی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تردد در محورهای منتهی به طارم فقط با زنجیرچرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در محورهای منتهی به طارم فقط با زنجیرچرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید