خبرنگاران لیگ فوتبال در همه رده های سنی استان کرمانشاه فعال است

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، کرمانشاه - خبرنگاران - رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه از فعال بودن لیگ در همه رده های سنی اعم از بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و رده های زیر 15، 13 و 12 سال در استان اطلاع داد و گفت: تا پیش از شیوع کرونا مسابقات به صورت منظم برگزار می شد.

خبرنگاران لیگ فوتبال در همه رده های سنی استان کرمانشاه فعال است

علیرضا محبی زنگنه روز سه شنبه در نشستی خبری در سرسرای جلسات هیات فوتبال کرمانشاه اضافه نمود: مسابقات لیگ برتر فوتبال استان در رده سنی بزرگسالان با شرکت 10 تیم، لیگ امید با شرکت سه تیم، لیگ جوانان با شرکت 14 تیم، لیگ نوجوانان با شرکت 10 تیم و لیگ های زیر 15، 13 و 12 سال نیز با شرکت چند تیم برگزار گردید.

وی همچنین با اشاره به عدم برگزاری مسابقات جام حذفی استان، گفت: برگزاری این رقابت ها به دلیل کمبود امکانات میسر نیست و برای معرفی سهمیه دوم استان جهت شرکت در جام حذفی باشگاه های کشور تیم نایب قهرمان لیگ برتر استان را معرفی می کنیم.

محبی زنگنه خاطر نشان کرد: سال جاری تیم سرپل ذهاب قهرمان لیگ برتر فوتبال استان شد و کرمانشاه نیز عنوان نایب قهرمانی را در رده سنی بزرگسالان کسب کرد.

رییس هیات فوتبال کرمانشاه همچنین با اشاره به بعضی کمبود امکانات در فوتبال کرمانشاه گفت: سال گذشته تصمیم به برگزاری مسابقات قهرمانی غرب آسیا در یکی از رده های سنی نوجوانان و یا جوانان گرفتیم که در بازدیدهای اجرا شده کارشناسان و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل نداشتن امکانات لازم مانند وجود چهارتا پنج هتل پنج ستاره و همچنین استاندارد نبودن نور ورزشگاه ها، برگزاری این رویداد میسر نشد.

وی گفت: از دیگر مسائلی که هیات فوتبال کرمانشاه از آن رنج می برد نداشتن زمین چمن برای بانوان است و همین امر باعث شده آنها عمدتا به استان های برخوردار کوچ نمایند که تعداد آنها به 21 نفر می رسد.

محبی زنگنه یکی دیگر از مسائل هیات فوتبال را واگذاری زمین های ورزشی هیات به دیگر هیات ها عنوان نمود و گفت: تقریبا از میدان آزادی به سمت جنوب شهر کرمانشاه زمین چمنی وجود ندارد.

او در ادامه به کار استعدادیابی در هیات فوتبال اشاره و اظهار کرد: شهرستان ها با شناسایی استعدادهای خود آن ها را به مرکز استان معرفی و کار تمرین و پرورش آنها انجام می گردد.

وی گفت: به همین دلیل سال گذشته 98 فوتبالیست پسر و تعدادی فوتبالیست دختر از سطح استان شناسایی و به کرمانشاه معرفی شدند تا زیر نظر مربیان آموزش های لازم را فرا گیرند.

محبی زنگنه همچنین با اشاره به فعالیت 36 مدرسه فوتبال در استان، گفت: 14 مدرسه زیر نظر هیات و 22 مدرسه نیز به شکل خصوصی در حال فعالیت و آموزش علاقه مندان است.

وی در سرانجام از فعالیت 13 هزار و 388 ورزشکار سازمان یافته زیر نظر هیات فوتبال کرمانشاه اطلاع داد و گفت: 12 هزار و 508 نفر آنها را پسران و 880 نفر را نیز دختران تشکیل می دهند.

در سرانجام این نشست با اهدای لوح و هدیه از وبلاگ گربه شیشه ای ورزشی تجلیل شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران لیگ فوتبال در همه رده های سنی استان کرمانشاه فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لیگ فوتبال در همه رده های سنی استان کرمانشاه فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید