در استقلال نه اختلاف نظر داریم نه اتفاق نظر، از فتحی عذر می خواهم

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، کامران منزوی در مورد آخرین شرایط استعفای خود از هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: امیدوارم با توجه به فعل و انفعالات اخیر، شرایط حقوقی باشگاه روشن گردد و با این تصمیم بنده نیز موافقت صورت بگیرد. طبق قوانین موجود، فعلاً عضو هیات مدیره هستم اما روی تصمیم خودم همچنان اصرار دارم.

در استقلال نه اختلاف نظر داریم نه اتفاق نظر، از فتحی عذر می خواهم

وی درباره تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال که همچنان به دلیل شیوع ویروس کرونا ادامه دارد گفت: من آرزو می کنم هرچه زودتر فوتبال شروع گردد در غیر اینصورت باید به جنگ های قدیمی توجه کرد و پای آنها را وسط کشید.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران تاکید نمود: حتماً گزارش مجلس را درباره شرایط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دیده اید. صراحتاً اعلام نموده اند که ساختار ندارند. وقتی هر مدیری به این دو باشگاه می آید نمی تواند خیلی زود به مسائل چیره گردد. هیچیک از مدیران، در دو دهه اخیر کم تجربه نبودند اما همگی به مشکل خوردند چون ساختار و نظام مشخصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: همین پریروز رای آمده است که صورت های مالی ما دو میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است اما به دادگاه رفته و نامه رسید که به 9 میلیارد تومان رسیده است.

منزوی درباره اظهار نظر خود در مورد دستمزد مدیرعامل اسبق استقلال تهران توضیح داد: من از آقای فتحی بابت نقل قولی که از من شد عذر می خواهم. با شهامت عذرخواهی می کنم. برداشت مناسبی از صحبت های من نشد. حرف من این بود که چرا باید نامه هایی که می نویسم رسانه ای گردد. معنی این کار شفافیت نیست. دستمزد حقوقی مدیرعامل که نباید چالش گردد. هیچیک از نکات گزارش مجلس درباره استقلال و پرسپولیس خلاف واقع نیست.

وی درباره معین تکلیف همکاری این باشگاه با حامی مالی خود تاکید نمود: بالاترین مرجع برای امضای قرارداد، مدیرعامل است. شرط امضای قرارداد تجاری جدید، فسخ قرارداد با حامی مالی قبلی صورت بگیرد و مصوبه هیات مدیره برای فسخ نیز وجود داشته باشد.

منزوی درباره شکایت اسپانسر از استقلال اذعان داشت: دقیقاً من به این موضوع اشاره نمودم که به اندازه کافی پرونده داریم و دیگر پرونده جدید در دادگاه تشکیل ندهیم. باید مسالمت آمیز فسخ قرارداد صورت می گرفت.

منزوی در تبادل نظر با رادیو تهران، بار دیگر به گزارش مجلس شورای اسلامی درباره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره نمود و گفت: این موضوع بر اساس قانون بوده و مسئله ای هم ندارد اما عرف هم داریم که جامعه آن را معین می نماید. نمی توان برای دریافت دفاع راست، آگهی استخدام در روزنامه زد. هر کدام از این تصمیمات، شرایط خاص خودش را دارد. مردم از مدیرعامل توقع دارند که فلان بازیکن را بگیرند. هیجان زیادی در جابجایی از سوی طرفدار وجود دارد.

وی درباره عدم اتحاد در هیات مدیره استقلال گفت: اختلاف نظر وجود ندارد اما اتفاق نظر هم نیست. در گزارش تحقیق و تفحص به بند اختیارات مدیرعامل و هیات مدیره نیز اشاره شفاف شده است. اعضای هیات مدیره جدید هستند و این مسائل را حل می نمایند. مضاف بر اینکه آقای سعادتمند با جان و دل در حال کوشش است تا مسائل را رفع کند.

منزوی درباره منع ورود بازیکن و مربی خارجی توضیح داد: مدیریت بر اساس بودجه عملیاتی هزینه ها را یادداشت می نماید اما بعضی هزینه ها هستند که غیر قابل انکار است. من با توجه به شرایط مالی فعلی با چنین منعی موافق هستم. کمتر بازیکنی مثل دیاباته و میلیچ به فوتبال ایران می اید.

وی درباره احتمال فسخ قرارداد دیاباته تا دو روز دیگر به دلیل عدم دریافت طلب خود توضیح داد: من از امور اجرایی خبری ندارم. درباره دیاباته چیز بیشتری نمی دانم. بخشی از مطالبات او را واریز نموده اند و بخش دیگر هم در حال اجرا است. بعید می دانم دیاباته چنین بازیکنی باشد که مشکل بیافریند چون او خوش اخلاق و متعهد است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر اعلام قهرمانی این تیم در صورت عدم برگزاری بازی های لیگ برتر گفت: با قهرمان شدن یا نشدن پرسپولیس کاری ندارم. من چند نکته دارم. از کارشناسان بدنسازی بپرسید وقتی تیمها سه ماه تمرین ننموده اند چقدر وقت دارند که خودشان را آماده نمایند. مگر استقلال و پرسپولیس قهرمانی کم دارند که بخواهیم به این لیگ توجه کنیم. باید ببینیم لیگ فصل آینده را چه زمانی می خواهند شروع نمایند. الزاماً اینگونه نیست که یک تیم 9 هفته به جامانده ببرد و شکست نخورد تا به قهرمانی برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "در استقلال نه اختلاف نظر داریم نه اتفاق نظر، از فتحی عذر می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در استقلال نه اختلاف نظر داریم نه اتفاق نظر، از فتحی عذر می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید