زمین گیر شدن بالگرد بایدن در پی بارش نخستین برف زمستانی در سال نوی میلادی

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، در پی بارش نخستین برف زمستانی در واشنگتن، بالگرد بایدن زمین گیر شد.

زمین گیر شدن بالگرد بایدن در پی بارش نخستین برف زمستانی در سال نوی میلادی

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای به نقل از گاردین، در پی بارش نخستین برف زمستانی در واشنگتن دی سی مرکز آمریکا، بالگرد جو بایدن، رئیس جمهور این کشور زمین گیر شد؛ همچنانکه کاخ سفید اعلام نمود به سبب بارش برف، کنفرانس مطبوعاتی خود را لغو نموده است.

طبق این گزارش، بارش شدید در آمریکا که نشریه گاردین از آن با عنوان توفان زمستانی یاد نموده، سبب شده است تا بسیاری از پرواز ها لغو گردد و مدارس و کسب و کار ها نیز تعطیل گردند. بعلاوه بنا بر این گزارش، پیش بینی شده است تا بعد از ظهر به وقت محلی، 10 اینچ بارش برف در ناحیه کلمبیا، ویرجینیای شمالی و مرکز مریلند به وقوع بپیوندد.

پیش از این نیز دفتر مدیریت پرسنل آمریکا اعلام نمود تمامی ادارات دولت فدرال آمریکا در واشنگتن بسته خواهند شد و تنها کارکنان بخش های شبکه ای و اضطراری به کار خود ادامه خواهند داد.

پس از آن کاخ سفید اعلام نمود: به علت بسته شدن دفاتر دولت فدرال، کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید برگزار نخواهد شد.

بعلاوه دیگر ادارات فدرال به مانند وزارت خارجه و وزارت دفاع آمریکا نیز با صدور بیانیه هایی اعلام نمودند به علت بارش بارف، کنفرانس مطبوعاتی برگزار نخواهند کرد.

لازم به ذکر است پیش از این اداره هواشناسی آمریکا با صدور هشداری در مورد توفان زمستانی در واشنگتن، گفته بود حجم بارش ها بین 5 تا 10 اینچ خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زمین گیر شدن بالگرد بایدن در پی بارش نخستین برف زمستانی در سال نوی میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین گیر شدن بالگرد بایدن در پی بارش نخستین برف زمستانی در سال نوی میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید