شجاعی: تعویق بازی های المپیک به نفع تمام کشورهاست

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: تعویق بازی های المپیک 2020 به نفع همه کشورهایی است که برای کسب سهمیه یا حضور در بازی های المپیک توکیو کوشش می نمایند.

شجاعی: تعویق بازی های المپیک به نفع تمام کشورهاست

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ گربه شیشه ای گفت: تعویق بازی های المپیک توکیو می تواند به نفع تمام کشورها باشد، چون همه در شرایط بحرانی به سر می برند و دوست دارند با آخرین نیرو و بهترین شرایط وارد المپیک شوند که با ویروس کرونا عملی نبود.

وی اضافه نمود: تعویق بازی های المپیک این فرصت را به سایر کشورها می دهد تا خودشان را بسازند و با خیالی راحت در این رویداد مهم شرکت نمایند و با تمام قدرت مسابقه دهند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره تیم ملی کشورمان نیز گفت: تعویق بازی های المپیک به نفع تیم کشور ما هم است، چون تمرینات مان کم بود و ملی پوشان در مسابقات لیگ برتر حضور داشتند، بنابراین نتوانستیم بیشتر از یک اردو برگزار کنیم. این امر باعث شد بتوانیم بعد از پشت سرگذاشتن شرایط بحرانی اردوها و تمرینات را شروع کنیم. ما هم فرصت داریم تا با تمرینات مرتب تیم منسجمی را درست نموده و نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: روبرو شدن با حریفان مان در مسابقات کسب سهمیه المپیک بسیار سخت و سخت است، چون بهترین تیم های جهان هستند، اما سعی می کنیم تیم ملی را با آمادگی خوبی به این مسابقات اعزام کنیم.

شجاعی همچنین از برگزار نشدن مسابقات سطح ب نوجوانان آسیا اطلاع داد و گفت: مسابقات سطح اول آسیایی نوجوانان قرار بود سال جاری برگزار گردد، اما آنچه مسلم است مسابقاتی در سطح ب برگزار نمی گردد و اگر هم انجام گردد کادر فنی آماده ای داریم و انتخاب بازیکنان نیز صورت گرفته و می توانیم اردوها را برگزار کنیم، اما با این شرایط فکر نمی کنم رقابت های یادشده برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شجاعی: تعویق بازی های المپیک به نفع تمام کشورهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: تعویق بازی های المپیک به نفع تمام کشورهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید