پرسپولیس به جمع مدعیان برمی شود، تازه واردها حواس جمع نمایند!

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، فرزاد آشوبی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره عملکرد پرسپولیس در پنج هفته ابتدایی رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت: عملکرد پرسپولیس را نباید در نتایج این تیم دنبال کرد بلکه باید آن را از زمان آغاز جابجایی تابستانی پیگیر شد.

پرسپولیس به جمع مدعیان برمی شود، تازه واردها حواس جمع نمایند!

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: وقتی مهم ترین بازیکنان در ارکان خطوط سه گانه زمین از جمع این تیم جدا شدند پیدا کردن جایگزین برای آنها بسیار سخت است. محمدحسین کنعانی زادگان در کنار سیدجلال حسینی به هماهنگی کامل برسد. احمد نورالهی نیز به بلوغ لازم رسیده بود. او خیلی خوب می دانست چطور باید در زمین با هم تیمی هایش در دوندگی و ارسال پاس هماهنگ گردد. باور تیم نیز روی احمد بود تا هر وقت با دستور او لازم بود تیم عقب بکشد و هر موقع هم احتیاج بود بازی تهاجمی انجام دهند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم نورالهی نیز بازی رو به جلوی او بود. اتفاقی که الان در میانه میدان کمتر از پرسپولیس می بینیم. خریدهای پرسپولیس همچنان احتیاج به زمان دارند اما ضروری است بدانند فرصت آماده شدن در تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس با هر جای دیگر فرق دارد.

آشوبی درباره تغییر استراتژی در بازی های اخیر پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان و مس رفسنجان ادامه داد: قطعا آقای گل محمدی بهتر از هر شخص دیگری می تواند بازیکنان خود را بررسی کند. اینکه پرسپولیس فرایند حرکتی بازی های خود را تغییر می دهد صلاح فنی فعلی آنهاست. من فکر می کنم کادر فنی با فرایند تازه باز هم می تواند خود را در جمع مدعیان قهرمانی قرار دهد. این تیم می تواند خیلی زود خودش را به صدر جدول بکشاند تا از قهرمانی های متوالی خود دفاع کند.

کارشناس فوتبال ایران در انتها درباره مسائل مدیریتی این تیم اعلام کرد: قطعا این مسائل و عدم انتخاب مدیرعامل روی عملکرد باشگاه نیز تأثیرگذار است. باید این مسائل از ریشه حل گردد و بهتر است تکلیف خصوصی سازی این باشگاه ها معین گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس به جمع مدعیان برمی شود، تازه واردها حواس جمع نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به جمع مدعیان برمی شود، تازه واردها حواس جمع نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید