افتخاری دیگر برای سه کلیک

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، مجموعه سه کلیک به پاس فعالیت مستمر و با کیفیت در حوزه گردشگری و کسب رضایتمندی صددرصدی از مسافران، لوح سپاس و یادبود اداره کل میراث فرهنگی استان تهران را دریافت کرد.

افتخاری دیگر برای سه کلیک

صنعت گردشگری طی سال های قبل از کرونا پیشرفت چشمگیری پیدا نموده بود و به عنوان سومین صنعت مهم در سراسر دنیا شناخته می شد. گشت و گذار از اهمیت ویژه ای در زندگی هر فردی برخوردار است و در دوران قبل از کرونا بدون هیچ گونه مانعی امکان سفر به اقصی نقاط دنیا وجود داشت.

ویروس کرونا باعث وارد شدن آسیب به صنایع مختلف دنیا شد که یکی از مهم ترین آن ها مربوط به صنعت گردشگری دنیای است. به جرئت می توان گفت که صنعت گردشگری تا به امروز دچار چنین رکودی نشده بود؛ چراکه کلیه رفت و آمد ها به تمامی نقاط دنیا به صورت کلی قطع شد و برای مدتی مردم حق خروج از مرز کشور خود را نداشتند.

رفته رفته این ویروس گریبان گیر تمامی کشورهای دنیا شد و هریک از آن ها موضع خاصی در برابر این بیماری گرفتند که در نهایت منجر به بسته شدن مرزهای گردشگری در آن ها شد.

ورشکسته شدن بعضی از آژانس های گردشگری

آژانس های گردشگری آنلاین به علت سهولت در انجام امور رزرواسیون، بیشتر از آژانس های گردشگری سطح شهر مورد توجه قرار گرفته اند؛ اما با پیدایش کرونا و بسته شدن ارتباط کشورها از نظر گردشگری، شاهد کم رنگ تر شدن این صنعت شدیم و ازاین رو آژانس های متعددی از این جریان زیان دیدند و بسیاری از آن ها توانایی فعالیت نداشته و ورشکست شدند. امید است که با اتمام این بیماری منحوس آژانس های گردشگری دوباره فعالیت خود را از سر گرفته و مراکز گردشگری دنیا رنگ و روی دیگری بگیرند.

سه کلیک در دوران کرونا

سه کلیک یکی از برترین آژانس های گردشگری فعال و پویا در ایران است که به علت ارائه برترین خدمات توانسته است تا نظر بسیاری از گردشگران را نسبت به خود جلب کند. مسئولان این شرکت به منظور رفاه حال مشتریان خود اقدام به ارائه تمامی خدمات مربوط به گردشگری نموده اند و با انتخاب آن علاوه بر اینکه برترین امکانات را دریافت می کنید، خواهید توانست با قیمت های مناسب از خدمات گردشگری بهره مند شوید. با اینکه اغلب آژانس های گردشگری در دوران کرونا فعالیت خود را متوقف نموده بوند؛ اما سه کلیک با دید مثبتی که به آینده گردشگری داشت، به طور مصمم سعی بر برطرف تمامی مسائل آژانس داشته و توانسته خود را برای آینده گردشگری به برترین شکل ممکن آماده سازد. کارکنان مجموعه سه کلیک به علت تجربه ای که در برگزاری تور و ارائه خدمات مسافرتی دارند، برترین خدمات را در دسترس مشتریان خود گذاشته و برترین هدایت ها را به صورت تمام وقت و در تمامی روزهای هفته ارائه نموده اند.

خدمات ارائه شده آژانس سه کلیک در دوران کرونا

مجموعه بزرگ سه کلیک با پشتوانه آژانس با سابقه و برتر دلتابان یکی از کامل ترین آژانس های گردشگری است که به ارائه خدمات لوکس و باکیفیت معروفیت پیدا نموده است. سه کلیک با ارائه برترین و متفاوت ترین خدمات گردشگری (رزرو بلیط هواپیما، هتل و تور) توانسه افراد با انواع سلیقه های متفاوت را به خود جذب نموده با کسب رضایت صد درصدی از مسافران، خود را در بین سه آژانس برتر گردشگری ایران از میان پنج هزار شرکت گردشگری ایرانی جای دهد. بی شک این افتخار بزرگ تنها با حمایت شما مسافران عزیز به دست آمده و تنها علت آن هم ارائه برترین و با کیفیت ترین خدمات گردشگری به شما مسافران بوده است.

افتخارات سه کلیک

همان طور که گفته شد، 3click که از دل مجموعه گردشگری دلتابان متولد شده. این مجموعه توانست طی سه سال متوالی به عنوان برترین آژانس گردشگری کشور شناخته گردد و این افتخار به پاس قدردانی از خدمات ارائه شده این مجموعه به مسافران و گردشگران بوده است.

دوران کرونا به محبوبیت هرچه تمام تر سه کلیک اضافه نمود چراکه این شرکت با توسعه ویروس کرونا قدم پس نگذاشت و فعالیت خود را همچنان و با کیفیت بسیار بیشتر ادامه داد تا اینکه بتواند در دوران پس از کرونا نیز رضایت مشتریان را در پی داشته باشد. به همین منظور و به مناسبت روز دنیای گردشگری، مدیریت کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران به پاس قدردانی از فعالیت مستمر و با کیفیت سه کلیک در حوزه گردشگری و کسب رضایتمندی صددرصدی از مسافران و گردشگران، لوح سپاس و یادبودی به این مجموعه تقدیم کردند. بی شک این افتخار تنها با حمایت شما مسافران عزیز به دست آمده و علتی است ارزشمند برای ادامه فعالیت این مجموعه در حوزه گردشگری و ارائه هرچه بهتر و متفاوت تر خدمات گردشگری به شما مسافران و گردشگران گرامی. امید است تا با حمایت خداوند متعال و مسافران گرامی بتوانیم در راستا تحول صنعت گردشگری ایران قدم برداریم و روز به روز بر کیفیت ارائه خدمات گردشگری بیافزاییم.

منبع: کجارو

به "افتخاری دیگر برای سه کلیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخاری دیگر برای سه کلیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید