برای موفقیت در المپیک باید فراتر از خودمان عمل کنیم

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، مصطفی حسین خانی نماینده وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو گفت: 12 مرحله از اردوهای تیم ملی برگزار شده و خدا را شکر شرایطم هم از لحاظ بدنی و از لحاظ روحی خوب است و به یک خودباوری رسیده ام. با امکاناتی که فدراسیون در اختیار ما قرار داده، همه چیز باب میل است و انشاءالله در زمان باقی مانده بتوانیم خوب تمرین کنیم و آمادگی خود را نیز افزایش دهیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در المپیک بگیریم.

برای موفقیت در المپیک باید فراتر از خودمان عمل کنیم

وی در خصوص عملکردش در جام زیلکوفسکی لهستان گفت: در این مسابقات با برنامه ریزی شرکت نموده بودم و به هیچ حریفی امتیاز ندادم. در واقع خیلی وقت بود که برای حضور در المپیک هدف داشتم و می خواهم نتیجه زحماتم در این چند سال را در المپیک بگیرم.

وی در خصوص اجرای چرخه انتخابی تیم ملی گفت: هم رئیس فدراسیون و هم کادر فنی به اصل انتخابی پایبند بودند و بر برگزاری آن اصرار داشتند.

حسین خانی ادامه داد: البته فدراسیون با توجه به شیوع ویروس کرونا آن چیزی که از قبل برنامه ریزی نموده بود را نمی توانست اجرا کند اما با وجود تمامی محدودیت ها در تمامی اوزان انتخابی برگزار گردید و این نکته مثبتی است که از وزن 57 تا وزن 125 کیلوگرم تمامی کشتی گیران با انتخابی عضو تیم ملی شدند.

دارنده مدال برنز دنیا توضیح داد: البته من در انتخابی وزن 74 کیلوگرم برای مسابقات صربستان هم اول شدم اما با صلاحدید کادر فنی به مسابقات لهستان نیز اعزام شدم که در آن جا هم با توجه به عملکردی که داشتم پیروز شدم دوبنده تیم ملی را کسب کنم.

دارنده مدال طلای آسیا در خصوص کشتی گیران حاضر در وزن 74 کیلوگرم المپیک توکیو گفت: همه حریفانم در این وزن خوب هستند. شاید از 16 نفر نزدیک به 10 نفر عنوان دار دنیای باشند که فیلم این کشتی گیران در اختیار کادر فنی واقع شده است و قرار است که در زمان باقی مانده تا المپیک روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کنیم و بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

حسین خانی در خصوص هدفش در المپیک گفت: قطعاً هدف من کسب خوشرنگترین مدال در این مسابقات است. اما المپیک میدان بسیار عظیم و جایی است که هرکس از لحظه ها استفاده کند، فراتر از خودش ظاهر گردد می تواند بهترین نتیجه را بگیرد. همه کشورها برای پیروزیت در این مسابقات سرمایه گذاری نموده و تمامی حریفان به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند. البته این میدان عظیم جای اشتباه نیست، چرا که اولین اشتباه محتمل است که آخرین اشتباه باشد.

وی در سرانجام اعلام نمود: کادر فنی این چند وقت برای کشتی گیران بسیار زحمت کشیده و کشتی گیران را به آمادگی مطلوب رسانده اند و تمام و سعی و کوشششان این است که بهترین نتیجه را در المپیک بگیریم. وظیفه ما نیز این است که در راستای هدفمان کوشش کنیم و قدم برداریم و انشا اله که با دعای خیر مردم و یاری خدا به نتیجه لازم برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای موفقیت در المپیک باید فراتر از خودمان عمل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای موفقیت در المپیک باید فراتر از خودمان عمل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید