برترین فست فودهای مشهد کدامند؟

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، مشهد به شیشلیک و چلو گردن پسران کریم معروف است، اما همه وعده ها را که نمی توان با شیشلیک و چلو گردن سر کرد. مشهد، دومین کلانشهر بزرگ ایران است و به طبع آن فست فودهای زیادی در این شهر بزرگ سیاحتی-زیارتی وجود دارد. و ممکن است آدم را دچار سردرگمی کند. با ما همراه شوید تا با هم چرخی در برترین فست فودهای مشهد بزنیم.

برترین فست فودهای مشهد کدامند؟

آس برگر

زنده شدن حس نوستالژیک، چیزی است که بسیاری درباره آس برگر می گویند. آس برگر از قدیمی های مشهد است و با وجود باز شدن رستوران ها و فست فودهای نو، هنوز هواداران زیادی دارد و بعلاوه توانسته کیفیتش را حفظ کند. اگرچه این روزها آس برگر هم برای جذب مشتریان بیشتر دستی به سر و روی رستوران کشیده و دکورش را امروزی نموده است. خیلی ها معتقدند برترین سوخاری مشهد را میتوان در آس برگر خورد. از بین سوخاری ها استریپس اسپایسی و از بین برگرها همبرگر و کابوی برگر اینجا به دل مشتریان نشسته است. قیمت ها در اینجا کمی بالاست.

آدرس: مشهد، نبش قاضی طباطبایی 4

رستوران باغ زیتون

یکی از برترین فست فودهای مشهد، رستوران باغ زیتون است. محبوبیت این رستوران به چند علت است. یک اینکه کیفیت غذاها در باغ زیتون بسیار بالاست. دوم اینکه محیط دنج و محبت آمیز ای دارد. سوم برخورد خوب و روی گشاده پرسنل است، یعنی تمام چیزهایی که یک رستوران را در زمره برترین ها قرار می دهد و لبخند رضایت را بر روی لبان مشتری می نشاند. یکی از خوبی های دیگر رستوران باغ زیتون این است که در منو توضیحات کاملی درباره غذاها نوشته شده و دیگر احتیاج نیست که از گارسون ها سوال بپرسید. چیکن برگر، پاستای میگو و آلفردو، بشقاب ونیزی، سالاد سزار و پوره سیب زمینی، پاستا روتینی، فیله استیک گریل و بوفالو چیکن این رستوران باب طبع بسیاری بوده است. قیمت ها در باغ زیتون نیز مثل رستوران آس برگر کمی بالاست.

رستوران باغ زیتون، گیاهخواران را نیز از یاد نبرده و برایشان در منو انتخاب هایی مثل پاستای سبزیجات را در نظر گرفته است. بعد از غذا هم میتوان در کنار جوی آب پشت رستوران قدم زد و قدری سبک شد. این رستوران دو شعبه دارد.

آدرس شعبه 1: بلوار ملک آباد

آدرس شعبه 2: مشهد سجاد، بهار 10، خیابان 3/10

رستوران ایتالیایی لیو

یکی از برترین فست فودهای بسیار خوب مشهد، رستوران لیو است. این رستوران را به فضای گرم و صمیمی و مواد تازه اش می شناسند و اینکه شما میتوانید از نزدیک در جریان مراحل آماده شدن سفارشتان قرار بگیرید، خود شاهدی است بر این مدعا. در لیو پیتزا به سبک و سیاق کاملا ایتالیایی پخته می گردد، یعنی با نانی کاملا نازک و برشته. از نکات دیگری که در این رستوران بسیار به چشم می آید تنوع بالای پیتزاها و پاستاها و بعلاوه مدنظر قرار دادن انتخاب هایی برای گیاهخواران است. پاستای آلفردو، پیتزای مخصوص، پیتزای سبزیجات،پیتزای کاپری، پیتزای سیسیلی و بروسکتا از انتخاب های پرطرفدار در لیو هستند.

آدرس شعبه 1: احمدآباد، نبش ملاصدرا 19

آدرس شعبه 2: میدان آزادی، نبش آزادی 1

پیتزا شبدیز

در مشهد اگر خواستید پیتزای معقول و خوش طعمی بخورید، یعنی پیتزایی که همه چیزش میزان است و ترد است، یکی از گزینه ها پیتزا شبدیز است. پیتزا شبدیز محیط آرام، گرم و خودمانی ای دارد و قیمت هایش هم آنطور نیست که باعث دلخوریتان گردد. در پیتزا شبدیز میتوان پیتزا رست بیف و گوشت، پیتزا لازانیا و هاوایی و مخصوص شبدیز سفارش داد و غم ها را برای لحظاتی از یاد برد. فقط اینکه بهتر است قبل از رفتن به اینجا میز رزرو کنید.

آدرس شعبه 1: مشهد، بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر 15

تلفن: 05138666666

از دیگر برترین فست فودهای مشهد که نباید از خیر غذایشان گذشت:

وقت سیب زمینی، نبش کوثر 30

رستوران ایتالیایی برگو، مشهد، بلواروکیل آباد، بین بلوار هنرستان و بلوار سامانیه

برترین رستوران های مشهد

منبع: اسنپ تریپ

به "برترین فست فودهای مشهد کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فست فودهای مشهد کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید