موبایل، تبلت و گجت ها

8 اشتباهی که یک گردشگر حرفه ای انجام نمی دهد

تفاوت های یک گردشگر آماتور و یک گردشگر حرفه ایفرقی ندارد به ژاپن سفر نمایند یا گرجستان و یا فرانسه؛ به آسیا بروند یا اروپا یا آفریقا یا حتی قطب جنوب! آنها می دانند که باید چطور رفتار نمایند، کجاها را اول بگردند، از چه جاهایی هر چند معروف بازدید ننمایند...

25 اردیبهشت 1401

برترین فعالیت هایی که می توان در پارک های شهری ونکوور انجام داد

ونکوور، یک شهر ساحلی و بندرگاهی مهم در کانادا با آب و هوایی نسبتا معتدل است که با وجود طبیعت سرسبز در پارک های شهری خود، هر سال گردشگران بسیاری را جلب می نماید.

21 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به بریستول در انگلستان

راهنمای مسافرتی به بریستول | Travel Guide To Bristolبریستول شهری است قدیمی در کشور انگلیس که در آن مجموعه فوق العاده ای از رستوران ها، جاذبه های تاریخی و همینطور تفریحات متعدد که هر کدام می توانند گزینه مناسبی برای گردشگری مسافران به شمار بیایند، وجود دارد. در...

18 اردیبهشت 1401

بلیط هواپیما را از سفرستان بگیرید!

امروزه خرید بلیط هواپیما با عنوان یکی از محبوب ترین روش های سفر، به صورت آنلاین و ازطریق وبسایت های مربوطه انجام می پذیرد.

8 اردیبهشت 1401

ترفندی ساده برای کاهش مصرف داده گوشی های اندرویدی

دستگاه های اندرویدی هر روز هوشمندتر و بهینه تر می شوند ولی این گونه نیست که همواره برترین راه چاره را ارائه بدهند.

27 فروردین 1401

برترین فست فودهای مشهد کدامند؟

مشهد به شیشلیک و چلو گردن پسران کریم معروف است، اما همه وعده ها را که نمی توان با شیشلیک و چلو گردن سر کرد. مشهد، دومین کلانشهر بزرگ ایران است و به طبع آن فست فودهای زیادی در این شهر بزرگ سیاحتی-زیارتی وجود دارد. و ممکن است آدم را دچار سردرگمی کند. با ما...

22 فروردین 1401

مهم ترین راهکارهای حل مسائل نرم افزاری گوشی های گلکسی سامسونگ

گوشی های هوشمند با تجهیز به قابلیت های پیشرفته، انجام کارهای روزمره را آسان تر کرده اند و دیگر به عنوان عضو جدا نشدنی زندگی انسان ها به شمار می فرایند.

13 اسفند 1400

افشای مشخصات کلیدی گوشی تاشو Magic V آنر

یکی از افشاگران مطرح دنیای مجازی، Digital Chat Station، جزئیات مهمی از گوشی تاشو آنر Magic V بر اساس مدل پایه آن به اشتراک گذاشته است.

10 اسفند 1400

شیائومی در گوشی گیمینگ ردمی K50 طراحی نسل قبل را حفظ می نماید

با توجه به جدیدترین خبر منتشر شده پیرامون گوشی گیمینگ ردمی K50، به نظر می رسد ردمی می خواهد از همان طراحی گوشی نسل گذشته برای این محصول استفاده کند.

22 بهمن 1400

4 تبلت بالارده برتر که همین حالا می توانید خریداری کنید (آذر 1400)

در بخش سوم از راهنمای خرید برترین تبلت های هوشمند خبرنگاران مگ در آذر ماه 1400، به سراغ تبلت های بالارده رو به پرچمدار در بازه قیمتی 10 تا 20 میلیون تومان بازار رفته ایم. در این بازه، شما تبلت های به شدت با کیفیت و قدرتمندی را می بینید که شاید انتخاب بین آنها...

21 بهمن 1400

پتنت نو سامسونگ یک گوشی عجیب با نمایشگر تاشوی کشویی را نشان می دهد

شرکت های فناوری مانند سامسونگ علاقه دارند تا پتنت های مختلفی از وسایل دیجیتال را به ثبت برسانند، اما لزوما همه این پتنت ها به ارائه محصول واقعی منتهی نمی شوند. به همین علت نمی توان طراحی همه پتنت های منتشر شده را جدی گرفت. به همین علت سامسونگ پتنت نو و...

10 بهمن 1400

هدیۀ دو گیگابایتی ایرانسل به مشترکان

پانزده سال از راه اندازی ایرانسل می گذرد. به همین مناسبت، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مشترکان خود بستۀ ویژۀ دو گیگابایتی هدیه داده است.

8 آذر 1400

گلکسی S22 اولترا رنگ سبز هم خواهد داشت

با توجه به گزارشی که به تازگی از سوی یکی از افشاگران منتشر شده است ظاهرا سامسونگ قصد دارد گلکسی S22 اولترا را در رنگ سبز هم راهی بازار کند.

28 آبان 1400

اولین کنسول بازی دستی مجذوب کننده و زیبای لنوو

ورود به عرصه طراحی و ساخت کنسول های بازی دستی، روز به روز در حال توسعه است و اکنون خبر هایی به بیرون درز نموده که نشان می دهد شرکت چینی لنوو Lenovo هم در حال توسعه اولین کنسول بازی دستی خود با نام Lenovo Legion Play است که به سیستم عامل اندروید مجهز می باشد.

1 آبان 1400

مسائل گوش در بزرگ سالان

عفونت گوش در بچه ها و بزرگسالان، اگر به درستی درمان نشود، می تواند منجر به از دست دادن شنوایی شود. مسائل مربوط به گوش که بزرگسالان معمولاً از آن رنج می برند انواع مختلفی دارد. در این مقاله در خصوص آنها بیشتر بدانید.

24 مهر 1400

گوشی تاشوی مایکروسافت رونمایی شد

مایکروسافت پنج محصول نو سرفیس شامل یک لپ تاپ، سه تبلت و یک گوشی تاشوی نو را رونمایی کرد.

11 مهر 1400

پایه شارژ بی سیم 100 واتی و مقرون به صرفه قیمت شیائومی

شیائومی، غول فناوری چینی اخیراً به طور رسمی از یک پایه شارژ بی سیم نو 100 واتی رونمایی نموده که تقریباً از هر نظر با واحد 80 واتی موجود آن یکسان است. سیستم شارژ بی سیم 80 واتی شیائومی در اواخر سال 2020 معرفی گردید و مدتی است که در بازار وجود دارد، اما شیائومی...

27 مرداد 1400

980 قلم تجهیزات آموزشی در خراسان جنوبی توزیع شد

خبرنگاران/خراسان جنوبی 980 قلم تجهیزات آموزشی، پرورشی، اداری و خوابگاهی در قالب پروژه مهر بین آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خراسان جنوبی توزیع شد.

9 تیر 1400

سونی احتمالا اواخر سال جاری یک گوشی مالی رونمایی می نماید

با توجه به گفته های یک افشاگر، ظاهرا سونی میخواهد اواخر سال جاری از یک گوشی مالی یا یک مدل اولترا از محصولات موجود رونمایی کند.

31 خرداد 1400

نسل جدید آی او اس

بالاخره و پس از یک دوره دو ماهه تست بتا توسط کاربران، اپل آخرین نسخه از سیستم عامل مخصوص دستگاه های هوشمند خود را به صورت عمومی برای کاربران عرضه کرد.

29 خرداد 1400
تعداد: (57)