پایه شارژ بی سیم 100 واتی و مقرون به صرفه قیمت شیائومی

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، شیائومی، غول فناوری چینی اخیراً به طور رسمی از یک پایه شارژ بی سیم نو 100 واتی رونمایی نموده که تقریباً از هر نظر با واحد 80 واتی موجود آن یکسان است. سیستم شارژ بی سیم 80 واتی شیائومی در اواخر سال 2020 معرفی گردید و مدتی است که در بازار وجود دارد، اما شیائومی این بار تصمیم گرفته تا مدل قدرتمندتری را با طراحی نو و البته قیمت مناسب راهی بازار کند.

پایه شارژ بی سیم 100 واتی و مقرون به صرفه قیمت شیائومی

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، پایه شارژ بی سیم 100 واتی شیائومی، علاوه بر قدرت بالاتر، از مشخصات جالب توجه دیگری هم برخوردار است. این پایه شارژ به شما امکان می دهد که یک گوشی هوشمند را به صورت عمودی یا افقی بر روی آن قرار دهید و تنها تفاوت فیزیکی واقعی این است که مدل نوتر 100 وات MDY-13-EL در رنگ مشکی با رنگ طلایی عرضه می گردد، در حالی که مدل قدیمی 80 وات MDY-13-ED تنها در رنگ سفید با لهجه های نقره ای موجود است.

به نظر می رسد که این دو سیستم شارژ بی سیم از نظر داخلی هم کاملاً شبیه به هم باشد، زیرا مدل نو هنوز بر اساس فناوری شارژ استاندارد Qi طراحی شده است و هنوز دارای طراحی دو سیم پیچ است. این دو سیستم بعلاوه مجهز به یک فن متحرک هستند که فقط در مواقع لزوم وارد عمل می گردد و حتی در سیستم شارژر 120 واتی شیائومی با کابل USB 6A در جعبه هم وجود دارد. از نظر ویژگی ها، مدل نوتر یک لایه محافظ کالیبراسیون جریان اضافی هم دارد، در حالی که حفاظت بیش از حد جریان، ولتاژ، دمای بیش از حد، الکترواستاتیک و تشخیص اجسام خارجی مدل قبلی را حفظ می نماید.

بنابراین، ما شاهد یک سیستم بی سیم شارژ با مشخصاتی مشابه با نمونه قبلی هستیم، اما این به معنای عدم تغییر در مدل نو نیست، زیرا همانگونه که مشاهده کردیم، مدل نو مشخصاتی دارد که آن را از نمونه قبلی متمایز می نماید. پس روی هم رفته ما با یک سیستم شارژ کارآمد تقویت شده برای همه اهداف و استفاده ها سروکار داریم که قرار است از 16 اگوست (25 مرداد ماه) ساعت 10 صبح به وقت چین، با قیمت 599 یوان یا تقریباً 92 دلار به فروش برسد. البته این اطلاعات قیمتی است که ما از چین داریم و هنوز در خصوص مقدار دسترسی بین المللی به این محصول و قیمت آن در خارج از چین، اطلاعاتی نداریم.

اما سوال اصلی این است که چرا شیائومی با وجود داشتن پایه شارژ بی سیم 80 واتی، خود را برای ساخت یک مدل 100 واتی به زحمت انداخته است؟ ما می دانیم که سریع ترین تلفن های شارژ بی سیم موجود در بازار Mi 11 Ultra و Mi 11 Pro هستند که از شارژ سریع بی سیم 67 وات بهره می برند و بعلاوه گوشی نو Xiaomi Mi Mix 4 هم از یک سیستم 50 واتی پشتیبانی می نماید. همه این دستگاه ها به خوبی به وسیله سیستم موجود 80 واتی پشتیبانی می شوند که دارای قیمت پایین تر 499 یوان یا حدود 77 دلار است؛ بنابراین به نظر می رسد که ما هنوز از بعضی از ویژگی های پایه شارژ بی سیم 100 واتی شیائومی بی خبر هستیم و باید تا زمان معرفی رسمی این محصول منتظر بمانیم تا با این مشخصات احتمالی آشنا شویم.

منبع: GSMArena

ترجمه: مصطفی جرفی- وبلاگ گربه شیشه ای

منبع: فرارو

به "پایه شارژ بی سیم 100 واتی و مقرون به صرفه قیمت شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایه شارژ بی سیم 100 واتی و مقرون به صرفه قیمت شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید