تلاشم موفقیت تیم کهربا عراق در مسابقات آینده است

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، محمدرضا کمک در مصاحبه با خبرنگاران درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم تکواندو کهربا عراق گفت: رقابتهای تکواندو قهرمانی عراق 27 آذرماه شروع خواهد شد و باید تیم خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنیم. مسابقات قهرمانی باشگاه های عراق به صورت انفرادی برگزار خواهد شد. هر تیم اجازه معرفی یک نفر در هر وزن را دارد و در خاتمه مدال های کسب شده در هر وزن رتبه بندی تیم ها را معین خواهد نمود.

تلاشم موفقیت تیم کهربا عراق در مسابقات آینده است

وی ادامه داد: تیم پلیس به عنوان جدی ترین رقیب ما ضمن برخورداری از امکانات بسیار خوب، چند ملی پوش را نیز در ترکیب خود دارد. ما هم نفرات خوبی در ترکیب خود داریم و ان شاءالله بتونیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

این مربی تکواندو اضافه نمود: 10 روز است که به بغداد آمده و کارهای تمرینی خود را شروع نموده ایم. باید در چند وزن مسابقات انتخابی برگزار نموده و سپس برای حضور در مسابقات آماده شویم.

کمک در سرانجام گفت: این دومین بار است که باشگاه کهربا همکاری می کنم. دو سال قبل مدتی در کنار این تیم بودم. هدف باشگاه حضور در جام فجر و جام باشگاه های آسیاست که با حمایت خوب مدیریت باشگاه در صورت فراهم شدن شرایط با چند تکواندوکار ایرانی در این دو رویداد مهم که ان شاءالله بعد از بهبود شرایط کرونا، برگزار خواهد شد، حضور داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تلاشم موفقیت تیم کهربا عراق در مسابقات آینده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاشم موفقیت تیم کهربا عراق در مسابقات آینده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید