تماس ویدیویی گروهی به تلگرام آمد

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، تماس ویدیویی گروهی ماه آینده به پیغام رسان تلگرام اضافه می گردد و این ویژگی شامل پشتیبانی برای کنفرانس ویدیویی تحت وب خواهد بود.

تماس ویدیویی گروهی به تلگرام آمد

پاول دوروف، موسس تلگرام این خبر را با ارسال یک پیغام متنی در کانال رسمی تلگرام خود اعلام نمود و نوشت: در ماه مه یک بعد ویدیویی به چت صوتی خود اضافه خواهیم کرد و تلگرام را به پلتفرم قدرتمندی برای تماسهای ویدیویی گروهی تبدیل می کنیم.

تلگرام اغلب به رقیبانش برای تاخیر در افزودن ویژگیهای جدید طعنه می زند اما خود این پلتفرم پیغام رسان در زمینه تماسهای ویدیویی عقب تر از رقیبانش بوده و تنها امکان تماس ویدیویی دو نفره را در اوت سال گذشته اضافه نمود.

تلگرام در یک پست وبلاگ که در آوریل سال 2020 به مناسب رسیدن شمار کاربرانش به مرز 400 میلیون نفر ارسال نموده بود، نوشته بود: قرنطینه جهانی ضرورت وجود ابزار ارتباطی ویدیویی قابل اطمینان را شاخص کرد و تماسهای ویدیویی در سال 2020 را به ارسال پیغام متنی در سال 2013 تشبیه نموده بود. با این حال بر اهمیت امنیت تماس ویدیویی گروهی تاکید داشت و شاید دلیل تاخیر در عرضه این ویژگی هم همین مسئله باشد.

بر اساس گزارش انگجت، موسس تلگرام در پیغام خود به رمزنگاری اشاره نمود که شاید اشاره ظریفی به سابقه مسائل امنیتی سرویس تماس ویدیویی زوم بود اما معین نکرد که آیا تلگرام در تماسهای ویدیویی گروهی از رمزنگاری سرتاسری استفاده خواهد نمود یا خیر.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "تماس ویدیویی گروهی به تلگرام آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس ویدیویی گروهی به تلگرام آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید