همایشها و نمایشگاه ها

معرفی هیات انتخاب و داوری مسابقه تبلیغات چهلمین جشنواره فیلم فجر

تهران (پانا) - علی نیک رفتار، مهرداد خوشبخت و محمد روح الامین به عنوان اعضای هیات انتخاب و داوری بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

6 اردیبهشت 1401

گالری ها و موزه های مجذوب کننده هنرهای معاصر در شارجه(بخش اول)

شارجه همیشه به خاطر تعهد به هنر، فرهنگ و تاریخ معروف بوده است.در سال 1998 از سوی یونسکو به عنوان مرکز فرهنگی دنیا عرب انتخاب شد و از سال 1993 میزبان نمایشگاه دوسالانه شارجه بوده است. در سراسر امارات متحده عربی و به ویژه شارجه، اشتیاق زیادی برای گرامیداشت...

26 فروردین 1401

زمین گیر شدن بالگرد بایدن در پی بارش نخستین برف زمستانی در سال نوی میلادی

در پی بارش نخستین برف زمستانی در واشنگتن، بالگرد بایدن زمین گیر شد.

22 فروردین 1401

برترین تورهای خارجی برای سفر در نوروز

تور کوش آداسی، تور بالی و تور تفلیس از برترین تورهای خارجی برای سفر در ایام نوروز است که می تواند برترین فرصت برای ملاقات جاذبه های گردشگری این مقاصد پرطرفدار باشد.

9 اسفند 1400

هدیۀ دو گیگابایتی ایرانسل به مشترکان

پانزده سال از راه اندازی ایرانسل می گذرد. به همین مناسبت، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مشترکان خود بستۀ ویژۀ دو گیگابایتی هدیه داده است.

8 آذر 1400

حضور هلدینگ کارامکس در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت

هلدینگ کارامکس به عنوان یکی از فعالان حوزه صنعت برق، فرصت حضور درنمایشگاه بین المللی صنعت برق به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران را مغتنم شمرده و محصولات و خدمات و دستاوردهای خود دربیست و یکمین دوره برگزاری این نمایشگاه به نمایش فعالان و کارشناسان...

18 آبان 1400

تماس ویدیویی گروهی به تلگرام آمد

تماس ویدیویی گروهی ماه آینده به پیغام رسان تلگرام اضافه می گردد و این ویژگی شامل پشتیبانی برای کنفرانس ویدیویی تحت وب خواهد بود.

6 خرداد 1400

خبرنگاران طرح فراوری کنسرو رب گوجه فرنگی در کرمانشاه به بهره برداری رسید

کرمانشاه- خبرنگاران- طرح فراوری کنسرو رب گوجه فرنگی شرکت کشت و صنعت دشت پرامان کرمانشاه عصر دوشنبه به صورت ویدیو کنفرانس با دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

21 اسفند 1399

ساخت آموزشگاه اختصاصی جودو شروع شد

صبح امروز مراحل ساخت آموزشگاه اختصاصی جودو در استادیوم شهید کبگانیان تهران شروع شد.

24 بهمن 1399

مهمترین نمایشگاه گردشگری جهان مجازی برگزار خواهد شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مهمترین نمایشگاه گردشگری جهان مجازی برگزار خواهد شد.

17 آذر 1399

هنرمندان هنوز در مرحله شوک کرونایی هستند، ایثار مدافعان سلامت در مجسمه سازی منعکس می گردد

عضو هیئت مدیره انجمن مجسمه سازان ایران معتقد است که در آینده شاهد انعکاس ایثار مدافعان سلامت در مجسمه سازی و طراحی تندیس ها و یادمان ها خواهیم بود.

11 آبان 1399

غرب آمریکا در آتش؛ 3 هفته طول کشید تا ترامپ به آن اشاره کند

کالیفرنیا و غرب آمریکا با آتش سوزیهای گسترده روبرو و درگیر است ولی رئیس جمهور ایالات متحده بیش از سه هفته طول کشید تا به این چالش و بحران بزرگ اشاره کند.

6 آبان 1399

اسکوچیچ: اولین بار که به تهران که آمدم، گفتم دوباره برمی گردم، ذهنیت بازیکنان ایرانی باید تغییر کند

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت وگویی تفصیلی با مجله فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

30 مهر 1399

اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه عربستان علیه حزب الله لبنان

وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی مداخله جویانه مدعی شد: تداوم تسلط حزب الله لبنان نگرانی همه را برانگیخته و همه سوافق آن را در استفاده از مواد منفجره و ذخیره سازی آن بین غیرنظامیان می دانند.

7 مهر 1399

تماشای فیلم روی رودخانه سن

پس از شیوع ویروس کرونا و استقبال از ایده سینما ماشین، مسوولان شهر پاریس در ابتکار عملی رودخانه سن را به یک سینمای فضای باز تبدیل نموده اند.

22 شهریور 1399

گالری گردی مجازی و حقیقی در روزهای آخر هفته

همزمان با برگزاری نمایشگاه های آنلاین، برخی از گالری ها نیز تصمیم گرفته اند امکان بازدید حضوری را با هماهنگی قبلی، فراهم کنند. البته هنوز برخی دیگر از گالری ها به دلایل مختلفی همچون احتمال پایین بودن تعداد بازدیدکنندگان و طبعا کاهش میزان فروش آثار،...

8 مرداد 1399

دستورالعمل فاصله گذاری هوشمند دانشگاه آزاد ابلاغ شد ، برگزاری کلاس های حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی از 20 اردیبهشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحد ها و مراکز دانشگاهی می توانند از20 ادیبهشت ماه کلاس های تحصیلات تکمیلی را به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نمایند.

27 خرداد 1399

راهکار های فناوری برای کاهش آسیب پذیری کرونا

به گزارش خبرنگاران، از آنجایی که برای مواجهه با بحران احتیاج به نوآوری احساس می گردد، تیم های نوآور و اکوسیستم استارت آپی‬ یکی از توانمندترین ها در این چالش به شمار می فرایند که می توانند با ارائه خدمات فناورانه، این بحران را تبدیل به فرصت نمایند.

31 فروردین 1399

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سرآوا انتخاب شدند

مجمع شرکت سرآوا در تاریخ 13 بهمن ماه 1398، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت را انتخاب کرد. به گزارش روابط عمومی سرآوا هیات مدیره منتخب نیز در اولین جلسه خود، علی فیاض بخش را به عنوان مدیرعامل و اکبر هاشمی را به عنوان رییس هیات مدیره برگزید.

22 فروردین 1399

کدام گالری های چهارشنبه تعطیل هستند؟

بسیاری از گالری های پایتخت روز چهارشنبه (9 بهمن ماه) همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) تعطیل هستند.

26 اسفند 1398
تعداد: (28)