حضور هموطنان ارمنی در صحنه های انقلاب نشان همبستگی ملی است

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، استاندار آذربایجان شرقی در ملاقات خلیفه کل ارامنه آذربایجان حضور هموطنان ارمنی در صحنه های مختلف انقلاب را موید صدق نیت آنان در تحکیم همبستگی ملی دانست.

حضور هموطنان ارمنی در صحنه های انقلاب نشان همبستگی ملی است

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای از تبریز ، عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی در ملاقات خلیفه کل ارامنه آذربایجان گفت: قدردان همبستگی ملی موجود بین پیروان ادیان توحیدی و مذاهب گوناگون زیر پرچم ایران هستیم و این تکلیف ما را برای خدمت به آحاد مردم دوچندان می نماید.

وی اضافه کرد: همه شهروندان ارامنه محترم که در این کشور عزیز امن زندگی می نمایند در دل ما جای دارند و امیدواریم این یکپارچگی و همبستگی زیر پرچم اسلام و ارزش های دینی برای اعتلای کشور توسعه یابد.

خرّم از آمادگی مدیریت استان برای رسیدگی به مسائل و مانع زدایی از کسب وکار ها و فعالیت های شهروندان ارمنی اطلاع داد و گفت: باید از ظرفیت تمام شهروندان استان در شکوفایی مالی و فعالیت های اجتماعی بهره برد.

اسقف گریگور چیفتچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان هم در این ملاقات گفت: تاریخ صد ها ساله ارامنه در منطقه آذربایجان و آثار تاریخی موجود حکایت از همزیستی مسالمت آمیز ارامنه با مسلمانان در این دیار دارد.

وی اضافه کرد: اگرچه جمعیت ارامنه در آذربایجان شرقی کم است؛ اما فعالیت های متنوعی داشته و در زمینه های مختلف صنعت، فراوری، تجارت و ورزش فعال هستند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور هموطنان ارمنی در صحنه های انقلاب نشان همبستگی ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور هموطنان ارمنی در صحنه های انقلاب نشان همبستگی ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید