اخبار اقتصادی

به صدا درآمدن زنگ خطر بیابان زایی در کاشمر

کارشناس حفاظت خاک از شرایط زیست بوم های سرزمینی خراسان رضوی و به خصوص منطقه ترشیز خبرداد.

24 اردیبهشت 1401

اطلاعیه اتاق اصناف ایران پیرو شیوع موج ششم کرونا به کشور

تهران (پانا) - پیرو شیوع موج ششم کرونا به کشور و سرایت پذیری بسیار بالای آن و لزوم رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی اتاق اصناف ایران اطلاعیه ای صادر کرد.

22 اردیبهشت 1401

واشنگتن: توافق وین ممکن است در روزهای آینده حاصل گردد

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه مسائل به جای مانده در مذاکرات وین، کم ولی سخت هستند، گفت از همه طرف ها از جمله روسیه می خواهیم که بر توافق تمرکز نمایند.

19 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به بریستول در انگلستان

راهنمای مسافرتی به بریستول | Travel Guide To Bristolبریستول شهری است قدیمی در کشور انگلیس که در آن مجموعه فوق العاده ای از رستوران ها، جاذبه های تاریخی و همینطور تفریحات متعدد که هر کدام می توانند گزینه مناسبی برای گردشگری مسافران به شمار بیایند، وجود دارد. در...

18 اردیبهشت 1401

نرخ خدمات مسافران نوروز 1401 شیراز مصوب شد

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، نرخ خدمات مسافران نوروز 1401 شیراز مصوب شد.

16 اردیبهشت 1401

راهنمای خرید در بدورم، ترکیه

بدروم، یکی از شهرهای توریستی ترکیه، مقصد خوبی برای خرید کردن است و غیر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، مراکز تجاری متعددی دارد.

12 اردیبهشت 1401

برطرف مسائل واحدهای تولیدی آذربایجان غربی در اولویت است

خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون مالی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های خدمات رسان ملزم به اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان هستند.

10 اردیبهشت 1401

بارش برف و باران در جاده های 5 استان، انسداد 17 جاده به علت نبود ایمنی و عوارض سیلاب

مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در بعضی از محور های استان های کردستان و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در بعضی از محور های استان های کرمانشاه، لرستان و خوزستان گزارش شده است.

30 فروردین 1401

بنی تمیم: بی نظمی ورزش خوزستان آزاردهنده است ، به هیات ها بودجه یکسان نمی دهیم

خبرنگاران/خوزستان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که امیدواریم پول ورزش در خود ورزش هزینه گردد، گفت: ما ارگان بی پولی نیستیم اما بدون تعارف به شدت بی نظم هستیم و این بی نظمی حاکم بر ورزش استان آزاردهنده است.

27 فروردین 1401

احیای جاده ابریشم، اولویت گفتگوهای شی جین پینگ در المپیک

رئیس جمهوری چین پس از برگزاری مراسم افتتاحیه بازی های المپیک پکن با تعدادی از رهبران و مقامات ارشد کشورهای حاضر در این مراسم ملاقات کرد که محور بیشتر این گفتگوها تقویت روابط مالی چین و آنها بود.

24 فروردین 1401

رهبر کره شمالی 2022 را چطور آغاز کرد؟

رهبر کره شمالی دهمین سال حضورش در عرصه قدرت را با سخنانی به انتها رساند که بیش از آنچه به تسلیحات هسته ای و ایالات متحده اشاره داشته باشد، روی کارخانه های تراکتورسازی و روپوش مدارس متمرکز بود.

20 فروردین 1401

چگونه از هزینه اجاره و رزرو اقامتگاه در هنگام سفر بکاهیم؟

امروزه کم کردن هزینه اجاره و رزرو اقامتگاه در حین سفر از جمله موارد مهم سفر به شمار می آید، این که بتوان هزینه سفر خود را کاهش داده ولی در عین حال سفری مجذوب کننده داشت هنری است که با یاری اتاقک برای تمامی علاقه مندان به سفر دست یافتنی شده است.

13 اسفند 1400

صدمین سالگرد اولین پرواز برفراز اقیانوس اطلس

15 ژوئن 2019 مصادف با 100 سالگی اولین پرواز هواپیما برفراز اقیانوس اطلس است که به مدت 16 ساعت به وسیله دو خلبان بریتانیایی انجام شد.

11 اسفند 1400

افشای مشخصات کلیدی گوشی تاشو Magic V آنر

یکی از افشاگران مطرح دنیای مجازی، Digital Chat Station، جزئیات مهمی از گوشی تاشو آنر Magic V بر اساس مدل پایه آن به اشتراک گذاشته است.

10 اسفند 1400

برترین تورهای خارجی برای سفر در نوروز

تور کوش آداسی، تور بالی و تور تفلیس از برترین تورهای خارجی برای سفر در ایام نوروز است که می تواند برترین فرصت برای ملاقات جاذبه های گردشگری این مقاصد پرطرفدار باشد.

9 اسفند 1400

چه کسانی هنوز مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن را دارند؟

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه بیش از 2میلیون و 506 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن مشارکت داشتند، عنوان نمود که ثبت نام برای شهرهایی که دو ماه از زمان آنها سپری شده به اتمام رسیده است.

4 اسفند 1400

رونمایی از خواهر و برادران مرجانه گلچین ! ، خانم بازیگر مجذوب کننده تر از خانواده !

خبرنگاران: مرجانه گلچین و فریبا کوثری در کنار برادرانشان در یک رستوران عکسی به یادگار گرفتند.

4 اسفند 1400

دستور سریع 24 ساعته شدن بندر لنگه صادر شد

احسان خاندوزی در ادامه بازدید از شهرستان بندرلنگه از اداره گمرک و دریانوردی این شهرستان بازدید کرد. در این سفر نوروزی مدیر گمرک بندرلنگه و قاسم عسکری نسب مدیر بنادر لنگه به تشریح مسائل این بندر پرداختند.

27 بهمن 1400

4 تبلت بالارده برتر که همین حالا می توانید خریداری کنید (آذر 1400)

در بخش سوم از راهنمای خرید برترین تبلت های هوشمند خبرنگاران مگ در آذر ماه 1400، به سراغ تبلت های بالارده رو به پرچمدار در بازه قیمتی 10 تا 20 میلیون تومان بازار رفته ایم. در این بازه، شما تبلت های به شدت با کیفیت و قدرتمندی را می بینید که شاید انتخاب بین آنها...

21 بهمن 1400

ثبت ملی خانه تعیین التجار بوشهری

خانه مشخص التجار بوشهری به عنوان پدر معنوی خلیج فارس به شماره 31273 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

18 بهمن 1400
تعداد: (223)