دستور سریع 24 ساعته شدن بندر لنگه صادر شد

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، احسان خاندوزی در ادامه بازدید از شهرستان بندرلنگه از اداره گمرک و دریانوردی این شهرستان بازدید کرد. در این سفر نوروزی مدیر گمرک بندرلنگه و قاسم عسکری نسب مدیر بنادر لنگه به تشریح مسائل این بندر پرداختند.

دستور سریع 24 ساعته شدن بندر لنگه صادر شد

به گزارش گروه مالی وبلاگ گربه شیشه ای، عسکری نسب در این بازدید از رشد صادرات بندرلنگه خبرداد.

وی اشاره به رتبه یک بودن بندر لنگه در بحث تردد شناور ها و صادرات خودرو، گفت: بندر لنگه رشد 150 درصدی داشته و دارای جایگاه پنجم در بین بنادر است

عسکری نسب با تشریح آمار های 9 ماهه نخست امسال در بحث ترانزیت و صادرات کالا از این بندر گفت: ظرفیت بندر لنگه بیش از این نیست و نیازمند ایجاد یک بندر تازه هستیم و یا افزایش گنجایش و ظرفیت بندر خود.

مدیر بنادر و دریانوردی لنگه اضافه نمود: بحث هایی، چون تخفیف های گمرکی دیگر بنادر موازی لنگه باعث رکود این بندر شده است؛ لذا خواهشمندیم که یک سری رویه های دیگر بنادر را شامل بندر لنگه کنید تا این بندر نیز بتواند از ظرفیت خود بیش از پیش استفاده کند.

عسکری نسب اضافه نمود: ما بین دو منطقه آزاد قرار داریم با همان موقعیت، اما مزایای منطقه آزاد را نداریم.

مدیر بنادر لنگه در ادامه گفت: همین مسئله تخفیف ها موجب رونق بندر می گردد که هنوز شامل ما نمی گردد.

در ادامه نوروزی، مدیر گمرک بندرلنگه از لزوم 24 ساعته شدن بندر لنگه گفت.

این مقام مسئول اضافه نمود: بعضی از کالا ها نیازمند ترخیص فوری و ... هستند که همین مسئله اهمیت 24 ساعته بودن بندر را بیان می نماید.

در این بازدید امام آدینه شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه عامل کندی شهرستان بندرلنگه، موانع بر سر راه بندر این شهر است، خواهان دستور و پیگیری وزیر اقتصاد برای تسریع دراحداث بندر تازه برای بندر لنگه شد.

احسان خاندوزی پس از ارزیابی ها و مصاحبه با مدیران مجموعه بنادر و دریانوردی لنگه، دستور فوری رسیدگی به مسئله 24 ساعته شدن بندر لنگه را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستور سریع 24 ساعته شدن بندر لنگه صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور سریع 24 ساعته شدن بندر لنگه صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید