حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، قوانین حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش چیست؟

مسافرانی که با حیوان خانگی خود قصد سفر دارند، یکی از مهم ترین دغدغه هایشان این است که چطور حیوان خانگیشان را با خود به سفر ببرند. خوشبختانه امروز دیگر مانند گذشته این مشکل بدون راه چاره نیست چرا که خیلی از ایرلاین ها شرایط و قوانینی را برای حمل حیوان خانگی در نظر گرفته اند و با رعایت آن ها به راحتی می توان حیوانات خانگی را با خود به سفر برد. یکی از ایرلاین هایی که امروزه مسافران به راحتی می توانند حیوان خانگی خود را با آن جابه جا کنند ترکیش ایرلاینز است. برای حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش به راحتی با مراجعه به سایت خبرنگاران می توانید جهت رزرو بلیط پرواز خود و دریافت مجوز برای حمل حیوان خانگی تان اقدام نمایید.

حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش

در ابتدا نیاز است که در سایت وبلاگ گربه شیشه ای ثبت نام خود را انجام دهید (اگر قبلا این کار را نکرده اید)، سپس اطلاعات و مدارک مورد نظر را که شامل عکس از صفحه اول پاسپورت مسافر است و همچنین اطلاعات راستا، تاریخ و ساعت پرواز مدنظر را برای کارشناسان فروش پرواز ارسال فرمایید. در ادامه باید حتما نژاد حیوان خانگی و همچنین ابعاد باکس حامل آن و وزن کلی آن به همراه حیوان را هم اعلام نمایید.

بعد از تایید درخواست حمل از سمت ایرلاین ترکیش، بایستی در قسمت مالی سایت وبلاگ گربه شیشه ای حساب کاربری خود را به میزان مبلغ بلیط شارژ کنید. پس از ارسال رزرو از جانب شما در سایت و تایید و شارژ حساب کاربری، صدور بلیت انجام خواهد شد. (لازم به ذکر است، رزرو نهایتا چند ساعت به صورت کانفرم باقی می ماند و هرگونه تغییر احتمالی برعهده مسافر می باشد)

حداکثر ابعاد استاندار برای حمل سگ

  • داخل کابین مسافری - 30*40*23 سانتی متر
  • داخل کارگو - 100*80*85 سانتی متر

(دقت بفرمایید که وزن حیوان به همراه باکس نباید بیشتر از 8 کیلوگرم باشد)

همچنین طبق قوانین حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش، صندلی انتخابی مسافر در صورت حمل حیوان در کابین مسافری حتما باید صندلی کنار پنجره باشد و داخل فرودگاه هم صندلی کنار پنجره برای مسافر در نظر گرفته می شود.

- حمل سگ تا اطلاع ثانوی در راستا آمریکا ممنوع می باشد.

زهرا بینازاده

  • راهنمای اخذ گواهینامه بین المللی
  • آتش سوزی در جنگل های ترکیه
  • راه آهن سراسری ایران ثبت جهانی شد

Set your Author Custom HTML Tab Content on your Profile page

منبع: فلای تودی

به "حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید