کیودو: خبرنگاران خارجی پیش از المپیک باید 14 روز قرنطینه شوند

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، بر اساس گزارش یک رسانه معتبر ژاپنی، خبرنگاران خارجی که خواستار پوشش بازی های المپیک 2020 هستند، باید دو هفته در توکیو قرنطیه شوند.

کیودو: خبرنگاران خارجی پیش از المپیک باید 14 روز قرنطینه شوند

به گزارش وبلاگ گربه شیشه ای، المپیک 2020 توکیو با وجود مخالفت مردم ژاپن به خاطر نگرانی از شیوع موج جدید شیوع ویروس کرونا در این کشور، قرار است 23 جولای (اول مرداد) شروع گردد.

خبرگزاری کیودو ژاپن به نقل از تامایو ماروکاوا وزیر المپیک این کشور اطلاع داد ژاپن قرار است تمامی داوطلبان یاری به برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 که چیزی در حدود 70 هزا نفر هستند را در برابر کرونا واکسینه کند تا ایمنی در برابر همه گیری کووید-19 به حداکثر ممکن برسد.

طبق ادعای کیودو وبلاگ گربه شیشه ای خارجی که برای پوشش بازی های المپیک و پارالمپیک به ژاپن سفر خواهند کرد، نیز باید پیش از شروع این بازی ها و به محض ورود به توکیو به مدت 14 روز در قرنطینه باشند.

سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری المپیک 2020 توکیو امروز (سه شنبه) اطلاع داده بود که وبلاگ گربه شیشه ای خارجی بازی های المپیک 2020 به وسیله جی پی اس به دقت زیرنظر خواهند بود تا اطمینان حاصل گردد مناطق تعیین شده از جمله هتل ها و سالن های ورزشی را ترک نخواهند کرد.

این اقدام برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می گردد و تعداد اقامتگاه های وبلاگ گربه شیشه ای خارجی به 150 مکان کاهش خواهد یافت، این در حالی است که پیش از این قرار بود 350 مکان برای اقامت آنها در نظر گرفته گردد. وبلاگ گربه شیشه ای خارجی نمی توانند در جریان برگزاری این بازی ها از اقامتگاه های شخصی استفاده نمایند و یا در خانه های دوستان خود اقامت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کیودو: خبرنگاران خارجی پیش از المپیک باید 14 روز قرنطینه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیودو: خبرنگاران خارجی پیش از المپیک باید 14 روز قرنطینه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید