خودرو

برترین فعالیت هایی که می توان در پارک های شهری ونکوور انجام داد

ونکوور، یک شهر ساحلی و بندرگاهی مهم در کانادا با آب و هوایی نسبتا معتدل است که با وجود طبیعت سرسبز در پارک های شهری خود، هر سال گردشگران بسیاری را جلب می نماید.

21 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به بریستول در انگلستان

راهنمای مسافرتی به بریستول | Travel Guide To Bristolبریستول شهری است قدیمی در کشور انگلیس که در آن مجموعه فوق العاده ای از رستوران ها، جاذبه های تاریخی و همینطور تفریحات متعدد که هر کدام می توانند گزینه مناسبی برای گردشگری مسافران به شمار بیایند، وجود دارد. در...

18 اردیبهشت 1401

بارش برف و باران در جاده های 5 استان، انسداد 17 جاده به علت نبود ایمنی و عوارض سیلاب

مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در بعضی از محور های استان های کردستان و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در بعضی از محور های استان های کرمانشاه، لرستان و خوزستان گزارش شده است.

30 فروردین 1401

چگونه از هزینه اجاره و رزرو اقامتگاه در هنگام سفر بکاهیم؟

امروزه کم کردن هزینه اجاره و رزرو اقامتگاه در حین سفر از جمله موارد مهم سفر به شمار می آید، این که بتوان هزینه سفر خود را کاهش داده ولی در عین حال سفری مجذوب کننده داشت هنری است که با یاری اتاقک برای تمامی علاقه مندان به سفر دست یافتنی شده است.

13 اسفند 1400

برترین تورهای خارجی برای سفر در نوروز

تور کوش آداسی، تور بالی و تور تفلیس از برترین تورهای خارجی برای سفر در ایام نوروز است که می تواند برترین فرصت برای ملاقات جاذبه های گردشگری این مقاصد پرطرفدار باشد.

9 اسفند 1400

دستور سریع 24 ساعته شدن بندر لنگه صادر شد

احسان خاندوزی در ادامه بازدید از شهرستان بندرلنگه از اداره گمرک و دریانوردی این شهرستان بازدید کرد. در این سفر نوروزی مدیر گمرک بندرلنگه و قاسم عسکری نسب مدیر بنادر لنگه به تشریح مسائل این بندر پرداختند.

27 بهمن 1400

8 کشتی تفریحی مجلل که در سال 2016 سفر خود را شروع می نمایند

سی ان ان: 2016 سالی پرشکوه برای هواداران کشتی های تفریحی خواهد بود.

24 بهمن 1400

ربات انسان نمایی که واقعی ترین حالات صورت را دارد

یک شرکت انگلیسی به نام Engineered Arts یک ربات انسان نما ساخته است که می تواند حالات شبیه انسان را به راحتی نشان دهد. در ویدئوی کوتاهی که در یوتیوب منتشر شده است، این شرکت پیشرفته ترین ربات انسان نمای خود را به نام آمیکا نشان می دهد که در ابتدا پلتفرمی برای آزمایش...

23 دی 1400

14 روش برای از بین بردن لکه های زرد عرق لباس

لکه های زرد روی لباس یکی از مواردی است که به علت تعریق در بدن بوجود می آید. زیر بغل ها و یقه بیشتر در معرض عرق بدن هستند بنابراین این مشکل بیشتر برای این نواحی از لباس به وجود می آید.

21 دی 1400

خاتمه قرارداد ویژه مایکروسافت و کوالکام می تواند به معنای پشتیبانی ویندوز از تراشه های M1 مک باشد

در حالی که همواره اپل از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت روی دستگاه های مک اینتلی پشتیبانی می نماید؛ اما دستگاه های تازه مک با تراشه های سری M1 مبتنی بر معماری ARM، فقط می توانند سیستم عامل مک او اس را بپذیرند و به صورت بومی اجرا نمایند. علت آن هم می تواند به...

8 دی 1400

فاش شدن اسرار سینمایی سریع و خشن 6 در شبکه پنج

تهران (پانا) - مستند اسرار سینمایی با هدف آنالیز سینمایی سریع و خشن 6 چهارشنبه 26 آبان ماه 40 دقیقه بامداد از شبکه پنج سیما تماشایی می گردد.

7 دی 1400

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره تبلیغات محیطی، سازمان لیگ جلوی جوسازی ها و موج سواری را بگیرد!

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای به طرفداران این تیم اطمینان خاطر داد که باشگاه از حق و حقوق خود دفاع خواهد نمود.

25 آبان 1400

حراج بعدی ایران خودرو کی است؟

به گزارش خبرنگاران، فروش فوق العاده بعضی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول زیر از روز سه شنبه مورخ 20 مهر 1400 شروع می گردد و تا خاتمه روز آدینه مورخ 23 مهر ادامه می یابد.

14 آبان 1400

نقش ساندویچ پانل در ساختمان سازی

خبرگزاری خبرنگاران- با پیشرفت روز افزون صنعت ساختمان سازی و تولید انواع ساختمان های مهندسی همچون ساختمان های سبک، ساختمان های از پیش ساخته شده، ساختمان های متحرک و هتل های سر به فلک کشیده، نیاز مبرم به مصالح نو و هم استفاده از علم و تکنولوژی در مصالح...

6 مهر 1400

تورم دلاری اقلام صادراتی ایران به 4.1 درصد رسید

گزارش مرکز آمار ایران از شرایط شاخص قیمت کالاهای صادراتی نشان می دهد که در سال 1400 نرخ تورم صادرات، در برآورد ریالی و دلاری افزایش یافته است.

8 شهریور 1400

افتتاح طرح های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی تبریز

همزمان با 9 اردیبهشت سالروز استقرار نهاد شوراها، مجموعه طرح های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی در تبریز به بهره برداری رسید.

3 شهریور 1400

مرگ مشکوک تازه داماد؛ تماس شاهد خبر از جنایت می داد

همه تصور می کردند تازه داماد بر اثر تصادف جان باخته است، اما تماس یک شاهد جهت پرونده را تغییر داد و مشخص شد مرد جوان قربانی جنایت شده است.

28 مرداد 1400

وحشت با چمبره مار سمی 4 متری روی سینه زن صاحبخانه در زنجان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، گفت: مشاهده یک حلقه مار سمی و خطرناک در یکی از منازل مسکونی شهر زنجان، اعضای خانواده به ویژه زن صاحبخانه را سخت به وحشت انداخت.

11 مرداد 1400

1.5 لیتری های توربو بازار ایران ، از شاهین تا تی5 ایوو!

1.5 لیتری های توربو پیشرانه هایی هستند که این روزها در بازار کشورمان حکم رانی می نمایند. چینی های بازار ایران عمدتاً با این حجم از موتور پا به خیابان های کشور می گذارند و تنها در بخش جعبه دنده اندک تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در این فهرست تنها یک نماینده...

29 تیر 1400

با روش مهندسی معکوس و مونتاژ نمی توان انتظار بهره وری بالا داشت

سال 1400، سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ست؛ قرار است امسال، سال رفع موانع تولید باشد تا بتوان با بهره وری مناسب به نتایج دلخواه برای رشد و توسعه رسید.

24 تیر 1400
تعداد: (65)