بهداشت دهان و دندان

علائئم سرطان حنجره چه می باشد و درمان آن چیست؟

سرطان حنجره یکی از انواع سرطان حلق است. حنجره جایی است که صدای شما به وسیله تار های صوتی و عضلات و غضروف های آن فراوری می گردد.

11 آبان 1400

ارزش تغذیه ای نارگیل

کسانی که در پی ساخت عضله هستند باید نارگیل مصرف نمایند. این مقاله اطلاعاتی راجع به ارزش تغذیه ای آب نارگیل ، روغن نارگیل و شیر نارگیل ارائه می دهد.

26 مهر 1400

آدم ها 3 جور می سوزند

سوختگی درجه اول، ساده ترین نوع سوختگی است که تنها لایه خارجی پوست را شامل می شود. پوست معمولا قرمز می شود و ممکن است متورم و دردناک شود. لایه خارجی پوست به طور کامل نسوخته است. به طور کلی این نوع سوختگی در منزل قابل درمان است، مگر در مواردی که سوختگی...

3 مهر 1400

اگر هوادار جگر مرغ هستید این مطلب را بخوانید

خوردن جگر مرغ برای کسانی که خیلی سخت کار می نمایند و استرس دارند، مفید است. مواد مغذی موجود در جگر مرغ، با استرسمبارزه می نمایند و موجب بهبود شرایط خواب می گردد.

16 تیر 1400

غربالگری بانوان باردار به همت گروه جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبرنگاران

دبیر گروه جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ادامه اردو های جهادی گروه جهادگران سلامت دانشگاه، تعداد 60 نفر از افراد واقع در منطقه شیرآباد زاهدان مورد غربالگری قرار گرفتند.

31 فروردین 1400

پاک کردن لکه ماژیک از هر چیزی

اگر کودک شما با ماژیک بر روی وسایل منزل لکه هایی ایجاد نموده است برای پپاک کردن آن ها در ابتدا نوع ماژیک را تشخیص دهید و سپس با روش های مناسب لکه ها را از هر سطحی از بین ببرید.

13 آبان 1399

سفر به اوکراین و بلاروس با نوشیدنی شیری ریاژنکا

هوس یک نوشیدنی شیری لذیذ و جدید به سرتان زده است؟ نمی دانید برای مهمانی چه نوشیدنی مجلسی و متفاوتی سرو کنید؟ با ما همراه شوید و بهترین نوشیدنی های ایران و دنیا را در مجموعه شربت ها و نوشیدنی ها، در خانه و همراه با ما درست کنید.

4 آبان 1399

دهان شویه خانگی غیر شیمیایی برای خوشبو کردن دهان

روزیاتو/ دهان شویه هایی که از فروشگاه های زنجیره ای یا داروخانه می خرید حاوی محتویاتی مضری هستند و بعضی از آنها حتی مواد شیمیایی دارند. اگر شما به دنبال یک دهان شویه طبیعی تر و غیر سمی هستید ، در این مطلب روزیاتو ، به شما یاد می دهیم چطور می توانید خیلی...

8 مهر 1399