ادبیات

راهنمای سفر به بریستول در انگلستان

راهنمای مسافرتی به بریستول | Travel Guide To Bristolبریستول شهری است قدیمی در کشور انگلیس که در آن مجموعه فوق العاده ای از رستوران ها، جاذبه های تاریخی و همینطور تفریحات متعدد که هر کدام می توانند گزینه مناسبی برای گردشگری مسافران به شمار بیایند، وجود دارد. در...

18 اردیبهشت 1401

برای صرف میان وعده در سن پترزبورگ کجا برویم؟

در سفر به سن پترزبورگ برای صرف صبحانه و میان وعده می توانید به برخی از بهترین رستوران ها و کافه های شهر بروید و انواع غذاها و نوشیدنی های سنتی و بین المللی را نوش جان کنید.

11 اسفند 1400

جلسه رونمایی و جشن امضای رمان دوردست

به گزارش خبرنگاران ، جلسه رونمایی و جشن امضای رمان دوردست نوشته میثم نبی با حضور محسن حکیم معانی و هادی خورشاهیان و اجرای ویدا بابالو روز پنجشنبه (20 آبان ماه) ساعت 16 در موسسه فرهنگی هنری هفت اقلیم برگزارخواهد شد.

16 آذر 1400

دور ایران بگردیم

بزرگ ترین و پرجمعیت ترین استان شمال غربی ایران، آذربایجان شرقی است. این استان از شمال با کشورهای آذربایجان و ارمنستان، از غرب و جنوب غرب با استان آذربایجان غربی، از شرق با استان اردبیل و از جنوب شرق با استان زنجان همسایه است. آب و هوایش سرد است؛ چون...

13 آذر 1400

رمان چندقدم بعد از خانه عتیق منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نشر صاد، این اثر، داستان چندسال از زندگی عطا یزدان بخش، جوان سی وچندساله است. عاطفه، همسر عطا بیماری لاعلاج دارد و آخرین قدم عطا در راه تیمار عاطفه، سفر به خانه خداست. نسخه ای که عطا به آن اعتقادی ندارد و در ابتدای...

16 آبان 1400

بیوگرافی حمید هیراد؛ تازه کار ولی پرحاشیه

بیوگرافی حمید هیراد: حمید هیراد که نام اصلی آن حمید حسین زاده است متولد 1 بهمن 1370 در استان گیلان بوده و خواننده موسیقی سبک پاپ و سنتی ایرانی است.

24 اسفند 1399

جزییات ویژه برنامه عیدانه شبکه پنج سیما اعلام شد

تهران (پانا) - ویژه برنامه شاد و عیدانه به خانه بر می گردیمشبکه پنج سیما، شنبه 26 مهر به مناسبت حلول ماه ربیع الاول از ساعت 19 به مدت 180 دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

1 آذر 1399

عذرخواهی رهبر کره شمالی از مردم به دلیل مسائل مالی: خجالت می کشم

خجالت می کشم زیرا من به هیچ وجه نتوانستم در برابر اعتماد بی نهایت شما، چیزی ارائه کنم.

21 آبان 1399

هنرمندان هنوز در مرحله شوک کرونایی هستند، ایثار مدافعان سلامت در مجسمه سازی منعکس می گردد

عضو هیئت مدیره انجمن مجسمه سازان ایران معتقد است که در آینده شاهد انعکاس ایثار مدافعان سلامت در مجسمه سازی و طراحی تندیس ها و یادمان ها خواهیم بود.

11 آبان 1399

خبرنگاران احتمال انتقال کرونا توسط بچه ها زیر پنج سال بیشتر است

تهران-خبرنگاران- نتایج تازه ترین تحقیقات نشان می دهد که بینی بچه ها زیر پنج سال حاوی مواد ژنتیکی ویروس کرونا است که 10 تا 100 برابر بیش از موادی است که در بچه ها بالای این سن و بزرگسالان وجود دارد.

1 مهر 1399

فرهنگ جامع نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوین منتشر می شود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قزوین، کار جمع آوری اطلاعات و مستندات نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوینی که اثر آنان در قالب کتاب چاپ و منتشر شده است، آغاز و پس از تدوین و بازنویسی در قالب کتاب فرهنگ جامع نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوین...

19 شهریور 1399

خبرنگاران موسیقی-نمایش سیمرغی به وسعت ایران به صحنه می رود

تهران- خبرنگاران- کارگردان پروژه موسیقی-نمایش سیمرغی به وسعت ایران با اشاره به شروع تمرین های مجازی برای اجرای صحنه ای این اثر، گفت: کوشش داریم این اثر نمایشی را با همراهی بچه ها و نوجوانان هشت تا 15 سال در قالب اثری موسیقایی و نمایشی به صحنه ببریم.

5 مرداد 1399

نقد فیلم نابغه؛ نابغه ها هم باید بالغ شوند

فیلم نابغه (Genius) اولین اثر مایکل گراندیج محصول 2016 سوژه جالبی دارد و فیلم دوست داشتنی از کار درآمده است. در تعریف نبوغ در فرهنگ لغت آمده: یک جور روشنفکری استثنایی، یا قدرت و توانایی که بیشتر از حالت طبیعی باشد. فیلم نابغه درباره شکل های مختلف نبوغ است که...

11 تیر 1399

کنار رود خین به چاپ یازدهم رسید

خبرنگاران: کنار رود خین یادداشت های اشرف السادات مساوات (سیستانی) درباره فرزند شهیدش است که دفتر ادبیات وهنر مقاومت حوزه هنری آن را فراوری و انتشارات سوره مهر قرار است یازدهمین چاپ آن را منتشر کند.

29 خرداد 1399