بازاریابی و فروش

راهنمای خرید در بدورم، ترکیه

بدروم، یکی از شهرهای توریستی ترکیه، مقصد خوبی برای خرید کردن است و غیر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، مراکز تجاری متعددی دارد.

12 اردیبهشت 1401

بلیط هواپیما را از سفرستان بگیرید!

امروزه خرید بلیط هواپیما با عنوان یکی از محبوب ترین روش های سفر، به صورت آنلاین و ازطریق وبسایت های مربوطه انجام می پذیرد.

8 اردیبهشت 1401

حراج بعدی ایران خودرو کی است؟

به گزارش خبرنگاران، فروش فوق العاده بعضی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول زیر از روز سه شنبه مورخ 20 مهر 1400 شروع می گردد و تا خاتمه روز آدینه مورخ 23 مهر ادامه می یابد.

14 آبان 1400

مزایده مدال کشتی گیر طلایی اوکراین برای بچه ها بیمار

کشتی گیر طلایی اوکراین در المپیک توکیو مدال طلای خود را برای یاری به بچه ها بیمار به مزایده گذاشت.

28 مهر 1400

قلب و رژیم غذایی مناسب آن

مصاحبه زیر به وسیله نشریه مأخذ با ژان ماری بور اجرا شده است. وی نویسنده کتاب رژیم غذایی مغز و سرپرست واحد سم شناسی اعصاب در مؤسسه ملی تندرستی و پژوهش های پزشکی در پاریس بود که در اینجا از چربی های

27 مهر 1400

گوشی تاشوی مایکروسافت رونمایی شد

مایکروسافت پنج محصول نو سرفیس شامل یک لپ تاپ، سه تبلت و یک گوشی تاشوی نو را رونمایی کرد.

11 مهر 1400

پایه شارژ بی سیم 100 واتی و مقرون به صرفه قیمت شیائومی

شیائومی، غول فناوری چینی اخیراً به طور رسمی از یک پایه شارژ بی سیم نو 100 واتی رونمایی نموده که تقریباً از هر نظر با واحد 80 واتی موجود آن یکسان است. سیستم شارژ بی سیم 80 واتی شیائومی در اواخر سال 2020 معرفی گردید و مدتی است که در بازار وجود دارد، اما شیائومی...

27 مرداد 1400

حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش

قوانین حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش چیست؟مسافرانی که با حیوان خانگی خود قصد سفر دارند، یکی از مهم ترین دغدغه هایشان این است که چطور حیوان خانگیشان را با خود به سفر ببرند. خوشبختانه امروز دیگر مانند گذشته این مشکل بدون راه چاره نیست چرا که خیلی...

18 مرداد 1400

قانون ایرانی رمزارزها در راه است

خبرنگاران ورزشی- اتاق بازرگانی ایران از پیگیری برای تصویب یک آیین نامه در حوزه رمزارزها و اقتصاد هوشمند در ایران اطلاع داد.

8 مرداد 1400

1.5 لیتری های توربو بازار ایران ، از شاهین تا تی5 ایوو!

1.5 لیتری های توربو پیشرانه هایی هستند که این روزها در بازار کشورمان حکم رانی می نمایند. چینی های بازار ایران عمدتاً با این حجم از موتور پا به خیابان های کشور می گذارند و تنها در بخش جعبه دنده اندک تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در این فهرست تنها یک نماینده...

29 تیر 1400

پردیس ملت میزبان بازی های ویدئویی ایران می گردد

تهران (پانا) - رقابت های نهایی ششمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران در پردیس سینما گالری ملت برگزار خواهد شد.

8 تیر 1400

همه چیز درباره بازار گلستان کیش

یکی از تفریحات و سرگرمی های تور کیش، خرید و گشت وگذار در مراکز خرید جزیره است. این جزیره به دلیل جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی گردشگران و توریست های زیادی در سال به خود جذب می کند. اقتصاد کیش بر مبنای گردشگری بنا شده، به همین دلیل تورهای زیادی از...

18 خرداد 1400

مدیر ورزشی دورتموند: هالند فروشی نیست!، فروش سانچو؟ فقط با یک پیشنهاد خارق العاده

مدیراجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند تأکید کرد که این باشگاه خیال فروش ستاره نروژی خط حمله اش را ندارد.

2 اردیبهشت 1400

جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز شنبه هفتم فروردین 1400

بورس در اولین دقایق از سال 1400 فرایند نزولی به خود گرفته و شاهد تشکیل صف فروش در اغلب نماد های شاخص ساز هستیم. اینطور که پیداست بورس سال جاری حداقل در ساعات اولیه بازار امروز شروع خوبی ندارد و برخلاف تصور خیلی از فعالان، کمی ناامیدکننده به نظر می رسد. شرایط...

25 فروردین 1400

هدف دفاتر تسهیلگری کاهش آسیب های اجتماعی است

خبرنگاران/فارس مدیرعامل سازمان مردم نهاد جوانان عشایر استان فارس گفت: هدف دفاتر تسهیلگری کاهش آسیبهای اجتماعی در جوامع حاشیه نشین و سکنتگاههای غیررسمی است.

12 فروردین 1400

ترافیک در بندر شاندونگ بخاطر واردات نفت از ایران خبرنگاران

واردات چین از ایران به حدی افزایش یافته که موجب ایجاد ترافیک در بندر شاندونگ شده است.

9 فروردین 1400

ارزش سهام عدالت، امروز 16 اسفند 99

ارزش سهام عدالت، اولین روز از هفته معاملاتی جاری را با کاهش شروع کرد.

8 فروردین 1400

ایلان ماسک افشا کرد: می خواستم تسلا را به اپل بفروشم، تیم کوک جلسه نگذاشت

مدیرعامل تسلا مدعی شده که در تاریک ترین روزهای این کمپانی در فکر فروش تسلا به اپل با یک دهم قیمت فعلی بوده اما تیم کوک حتی حاضر به برگزاری جلسه با وی نشده است.

12 بهمن 1399

دستگیری کلاهبردار فضای مجازی با 28 شاکی در قرچک

فرمانده انتظامی قرچک از دستگیری کلاهبردار فضای مجازی در پوشش فروشنده گوشی با 28 شاکی در این شهرستان اطلاع داد و گفت: متهم با قید وثیقه راهی زندان شده است.

3 دی 1399

خبرنگاران بیشترین میزان بارش استان اصفهان در سمیرم ثبت شد

اصفهان - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ثبت بیشترین میزان بارش های شبانه روز گذشته در شهرستان سمیرم در جنوب این استان خبر داد.

24 آذر 1399
تعداد: (51)