کتاب

راهنمای خرید در بدورم، ترکیه

بدروم، یکی از شهرهای توریستی ترکیه، مقصد خوبی برای خرید کردن است و غیر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، مراکز تجاری متعددی دارد.

12 اردیبهشت 1401

ترفندی ساده برای کاهش مصرف داده گوشی های اندرویدی

دستگاه های اندرویدی هر روز هوشمندتر و بهینه تر می شوند ولی این گونه نیست که همواره برترین راه چاره را ارائه بدهند.

27 فروردین 1401

با زیباترین سواحل زیست تاب جهان آشنا شوید

در سواحل زیست تاب، آبزیان شب تاب نادر پدیده ای به نام زیست آبی را با نور آبی درخشان در دریا و ساحل ایجاد می کنند.

18 فروردین 1401

برای صرف میان وعده در سن پترزبورگ کجا برویم؟

در سفر به سن پترزبورگ برای صرف صبحانه و میان وعده می توانید به برخی از بهترین رستوران ها و کافه های شهر بروید و انواع غذاها و نوشیدنی های سنتی و بین المللی را نوش جان کنید.

11 اسفند 1400

افشای مشخصات کلیدی گوشی تاشو Magic V آنر

یکی از افشاگران مطرح دنیای مجازی، Digital Chat Station، جزئیات مهمی از گوشی تاشو آنر Magic V بر اساس مدل پایه آن به اشتراک گذاشته است.

10 اسفند 1400

آتش گرفتن موتور هواپیما چقدر خطرناک است؟

آتش گرفتن موتور هواپیما آنقدرها هم ترسناک نیست! شاید تا به حال در خبرها هواپیماهایی را دیده باشید که ناگهان موتور آن ها آتش می گیرد تماشا این تصاویر به نظر هولناک و ترسناک می آید این طور نیست؟! اما آتش سوزی موتور هواپیما آن قدرها هم خطرناک نیست و معمولا...

7 اسفند 1400

4 تبلت بالارده برتر که همین حالا می توانید خریداری کنید (آذر 1400)

در بخش سوم از راهنمای خرید برترین تبلت های هوشمند خبرنگاران مگ در آذر ماه 1400، به سراغ تبلت های بالارده رو به پرچمدار در بازه قیمتی 10 تا 20 میلیون تومان بازار رفته ایم. در این بازه، شما تبلت های به شدت با کیفیت و قدرتمندی را می بینید که شاید انتخاب بین آنها...

21 بهمن 1400

ثبت ملی خانه تعیین التجار بوشهری

خانه مشخص التجار بوشهری به عنوان پدر معنوی خلیج فارس به شماره 31273 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

18 بهمن 1400

عدم حمایت، مشکل اصلی چاپخانه های لرستان

خبرنگاران/لرستان یک فعال عرصه چاپ لرستان گفت: مشکل استان ما این است که حمایت نمی شویم.

9 دی 1400

رمان چندقدم بعد از خانه عتیق منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نشر صاد، این اثر، داستان چندسال از زندگی عطا یزدان بخش، جوان سی وچندساله است. عاطفه، همسر عطا بیماری لاعلاج دارد و آخرین قدم عطا در راه تیمار عاطفه، سفر به خانه خداست. نسخه ای که عطا به آن اعتقادی ندارد و در ابتدای...

16 آبان 1400

رونمایی از کتاب برگزیده آثار مریم سالور

تهران (پانا) - رونمایی از کتاب برگزیده های آثار مریم سالور پنجشنبه 22 مهر 1400، در سالن اصلی با حمایت و مشارکت فرهنگسرای نیاوران رونمایی خواهد شد.

8 آبان 1400

قلب و رژیم غذایی مناسب آن

مصاحبه زیر به وسیله نشریه مأخذ با ژان ماری بور اجرا شده است. وی نویسنده کتاب رژیم غذایی مغز و سرپرست واحد سم شناسی اعصاب در مؤسسه ملی تندرستی و پژوهش های پزشکی در پاریس بود که در اینجا از چربی های

27 مهر 1400

ابر های ندانستن واردکتابفروشی ها شدند، آموزه های عارف گمنام اروپایی

کتاب ابر های ندانستن؛ به همراه کتاب اندرز سربه مُهر اثر کارمن آسویدو بوچر به تازگی با ترجمه صبا ثابتی از طریق انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.

13 شهریور 1400

ایکیگای؛ راز ژاپنی برای طول عمر بلند و شاد

جستجوی معنا و مقصود زندگی در وجود تمام انسان هاست. در این راستا، در ژاپن حتی یک کلمه ویژه وجود دارد که به اهمیت داشتن یک هدف در زندگی اشاره می کند. ایکیگای به یک انگیزه فردی اساسی و جامع اشاره دارد؛ چیزی که می تواند خوشی و لذت را به زندگی تزریق کند و حتی...

26 مرداد 1400

نشست نقد و بررسی کتاب عصر حیرت و امکان حکمرانی دینی در عصر غیبت

به گزارش خبرنگاران، نشست علمی خانه اندیشمندان علوم انسانی به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی عصر (عج) به نقد و بررسی کتاب عصر حیرت و امکان حکمرانی دینی در عصر غیبت اختصاص دارد.

23 اردیبهشت 1400

طاق بستان؛ یادگار تاریخی ساسانیان

طاق بستان یک اثر تاریخی و فوق العاده زیبا مربوط به دوران ساسانیان واقع در شهر کرمانشاه است که در دل کوه در کنار یک دریاچه زیبا قرار گرفته است. در این اثر تاریخی به خوبی می توان فرهنگ و هنر این مرز و بوم را در آن مشاهده کرد. آدرس: کرمانشاه، بلوار...

16 اسفند 1399

تعبیر خواب قناری چیست؟

با تعبیر خواب قناری، تعبیر خواب قناری زرد، تعبیر خواب آواز خواند قناری و تعبیر فرار کردن قناری به روایت معبرین اسلامی و غربی همراه ما باشید.

16 آذر 1399

انتشار فراخوان جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری، از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی خبر داد.

18 آبان 1399

چهارمین کتاب مسابقه هشت بهشت معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران، شورای برگزاری مسابقه کتابخوانی هشت بهشت کتاب خط مقدم را با موضوع زندگی شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران برای چهارمین آزمون از مجموعه مسابقات سراسری دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت انتخاب و معرفی کرد.

17 آبان 1399

پاک کردن لکه ماژیک از هر چیزی

اگر کودک شما با ماژیک بر روی وسایل منزل لکه هایی ایجاد نموده است برای پپاک کردن آن ها در ابتدا نوع ماژیک را تشخیص دهید و سپس با روش های مناسب لکه ها را از هر سطحی از بین ببرید.

13 آبان 1399
تعداد: (34)