آشپزی

راهنمای خرید در بدورم، ترکیه

بدروم، یکی از شهرهای توریستی ترکیه، مقصد خوبی برای خرید کردن است و غیر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، مراکز تجاری متعددی دارد.

12 اردیبهشت 1401

فوت و فن تهیه خورشت کرفس؛ در مصرف آب در این خورشت صرفه جویی کنید!

اما واقعا چرا انقدر با خورشت کرفس ناسازگاریم؟ خورشت کرفس خوب و لذیذ نخورده ایم یا فوت و فن درست کردنش را بلد نیستیم؟

1 اردیبهشت 1401

آداب غذایی ژاپنی ها چگونه است؟ (قسمت اول)

کشور ژاپن، با فرهنگ غذایی سالم و مغذی، عنوان یکی از برترین رژیم های غذایی را در سراسر دنیا کسب نموده است. با خبرنگاران همراه باشید.

20 بهمن 1400

ارزش تغذیه ای نارگیل

کسانی که در پی ساخت عضله هستند باید نارگیل مصرف نمایند. این مقاله اطلاعاتی راجع به ارزش تغذیه ای آب نارگیل ، روغن نارگیل و شیر نارگیل ارائه می دهد.

26 مهر 1400

اسلایم؛ خمیر بازی محبوب کودک تان را درست کنید

بازی با خمیری عجیب و لزج، حالا نه تنها بچه ها بلکه بسیاری از بزرگ ترها را هم به دام خود انداخته است. اگر می خواهید شما هم یکی از این لجن های رنگی را داشته باشید، کافی است دست به کار شوید و آن را در خانه آماده کنید. بسیاری از نمونه های اسلایم آماده، حاوی ماده...

18 مهر 1400

کاپ کیک توت فرنگی

خبرنگاران : طرز تهیه کاپ کیک توت فرنگی را در ادامه ببینید.

27 شهریور 1400

از کاهش سریع وزن تا طرز تهیه بستنی خانگی؛ برترین های سبک زندگی

اگر فرصت مطالعه مقالات سلامتی و سبک زندگی را ندارید، می توانید گلچینی از برترین مقاله ها و ویدیوهای مربوط به سلامتی، مد و زیبایی، سبک زندگی و آموزش آشپزی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های سبک زندگی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب...

16 مرداد 1400

طرز تهیه کوفته قلقلی بوقلمون

گوشت بوقلمون بخاطر نداشتن چربی و طعم مطلوبی که داره جایگزین مناسبی برای گوشت قرمزه، همینطور بخاطر پروتئین بالای این گوشت میتونه یک وعده رژیمی بسیار مجذوب کننده باشه.

14 مرداد 1400

صبحانه های چاق کننده ؛ 9 صبحانه خوشمزه و ساده

امروزه چاقی و اضافه وزن به اسم یک معضل جهانی مطرح است و بسیاری از افراد در پی راهی برای لاغر کردن خود هستند، ولی در مقابل افرادی هم هستند که از لاغری رنج می برند و در پی راهی برای افزایش وزن خود هستند. عامل وراثت، سوخت و ساز زیاد بدن و بد غذا خوردن می تواند...

7 مرداد 1400

آنالیز کامل همه جوانب زندگی در کانادا

کانادا کشوریست که بیش از 82 درصد جمعیت آن از شرایط زندگی خود رضایت کامل دارند، کمترین میزان گزارش جرم و جنایت در جهان را داراست و سیاست های جمعیتی خود را بر اساس مهاجرت نیروی انسانی متخصص و کارآمد چیده است، از همین رو شاید کانادا بهترین مقصد برای زندگی،...

26 اسفند 1399

بدرود آزمایشگاه، بدرود کارگاه

این درست که همه گیری کرونا و مجازی شدن فرآیند آموزش را بسیاری به فال نیک گرفتند و آن را فرصتی دانستند برای انقلابی در تغییر بستر آموزش دانشگاهی اما این دگرگونی پیامدهایی هم به همراه داشته که از آن گریزی نیست.

7 اسفند 1399

طرز تهیه کباب تابه ای یا کباب دیگی خوشمزه

کباب تابه ای یکی از انواع کباب های ایرانی است. برای تهیه کباب تابه ای یا کباب دیگی خوشمزه، به گوشت چرخ کرده کم چرب، پیاز و ادویه نیاز دارید.

1 بهمن 1399

گوگل مپس بروزرسانی ویژه کرونا ارائه کرد

گوگل مپس ویژگی های جدیدی را برای یاری به افراد در جهت یابی در جهانی تحت تأثیر همه گیری کرونا ارائه نموده است. اگر از حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، با آنالیز اطلاعات شلوغی ارائه شده در مپس، همچنان می توانید فاصله اجتماعی را تضمین کنید.

29 آذر 1399

یک پیشنهاد پاییزی جذاب

سوپ بهترین غذا یا میان وعده برای این فصل است؛ به خصوص که کرونا و آنفلوآنزا هم دست از سرمان برنمی دارد و بهتر است با مایعات و مواد مغذی خودمان را تقویت کنیم.

7 آذر 1399

طرز تهیه سوپ شلغم و پیاز، یک آنتی بیوتیک طبیعی و عالی!

طبع شلغم از نظر طب سنتی گرم و مرطوب است. اگر شما از کم خونی رنج می برید، میزان قابل توجهی آهن موجود در شلغم است که باعث می گردد، این کمبود آهن را از بین ببرد. شلغم در فصل سرما به فراوانی یافت می گردد و بهترین نوع آن از اوایل زمستان تا اوایل بهار در بازار موجود...

15 آبان 1399

سفر به اوکراین و بلاروس با نوشیدنی شیری ریاژنکا

هوس یک نوشیدنی شیری لذیذ و جدید به سرتان زده است؟ نمی دانید برای مهمانی چه نوشیدنی مجلسی و متفاوتی سرو کنید؟ با ما همراه شوید و بهترین نوشیدنی های ایران و دنیا را در مجموعه شربت ها و نوشیدنی ها، در خانه و همراه با ما درست کنید.

4 آبان 1399