سبک زندگی

راهنمای خرید در بدورم، ترکیه

بدروم، یکی از شهرهای توریستی ترکیه، مقصد خوبی برای خرید کردن است و غیر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، مراکز تجاری متعددی دارد.

12 اردیبهشت 1401

برای صرف میان وعده در سن پترزبورگ کجا برویم؟

در سفر به سن پترزبورگ برای صرف صبحانه و میان وعده می توانید به برخی از بهترین رستوران ها و کافه های شهر بروید و انواع غذاها و نوشیدنی های سنتی و بین المللی را نوش جان کنید.

11 اسفند 1400

هر روز آب هویج بنوشید

سلامت خبرنگاران : نوشیدن روزانه آب هویج معجزه آفرین است.

16 دی 1400

سردرد تنشی چیست؟

سردرد تنشی به بروز درد انتشاری، ملایم تا میانه در سر می گویند که اغلب حسی شبیه سفت بستن تسمه ای دور سر دارد. سردرد تنشی شایع ترین نوع سردرد است ولی علل آن به خوبی تعیین نیست. درمان هایی برای سردرد تنشی در وجود دارد. سردرد تنشی اغلب با برقراری تعادل...

4 آذر 1400

ارزش تغذیه ای نارگیل

کسانی که در پی ساخت عضله هستند باید نارگیل مصرف نمایند. این مقاله اطلاعاتی راجع به ارزش تغذیه ای آب نارگیل ، روغن نارگیل و شیر نارگیل ارائه می دهد.

26 مهر 1400

انتخاب دکوراسیون خانه مطابق با رنگ فصل سرد

با فرا رسیدن زمستان، انتخاب رنگ فصل سرد هم جزو ترندهای اصلی جستجوی افراد در زمینه انتخاب رنگ دکوراسیون و طراحی داخلی می گردد. درجه دمای سرد، گرد و غبارهای برفی، کت های عظیم و شال های پیچیده شده اطراف سرمان آن چیزهایی است که از فصل سرد در خاطراتمان جاخوش...

22 شهریور 1400

نقش نشانگر های رنگی تغذیه ای در کنترل بیماری دیابت

با توجه به اهمیت سلامت مردم، نشانگر های رنگی تغذیه ای موجود بر روی بسته بندی محصولات غذایی در کنترل دیابت افراد می تواند موثر باشد، اما این نشانگر ها چگونه می تواند به کنترل این بیماری یاری نمایند؟

2 شهریور 1400

از کاهش سریع وزن تا طرز تهیه بستنی خانگی؛ برترین های سبک زندگی

اگر فرصت مطالعه مقالات سلامتی و سبک زندگی را ندارید، می توانید گلچینی از برترین مقاله ها و ویدیوهای مربوط به سلامتی، مد و زیبایی، سبک زندگی و آموزش آشپزی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های سبک زندگی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب...

16 مرداد 1400

اگر هوادار جگر مرغ هستید این مطلب را بخوانید

خوردن جگر مرغ برای کسانی که خیلی سخت کار می نمایند و استرس دارند، مفید است. مواد مغذی موجود در جگر مرغ، با استرسمبارزه می نمایند و موجب بهبود شرایط خواب می گردد.

16 تیر 1400

همه چیز درباره بازار گلستان کیش

یکی از تفریحات و سرگرمی های تور کیش، خرید و گشت وگذار در مراکز خرید جزیره است. این جزیره به دلیل جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی گردشگران و توریست های زیادی در سال به خود جذب می کند. اقتصاد کیش بر مبنای گردشگری بنا شده، به همین دلیل تورهای زیادی از...

18 خرداد 1400

آنالیز کامل همه جوانب زندگی در کانادا

کانادا کشوریست که بیش از 82 درصد جمعیت آن از شرایط زندگی خود رضایت کامل دارند، کمترین میزان گزارش جرم و جنایت در جهان را داراست و سیاست های جمعیتی خود را بر اساس مهاجرت نیروی انسانی متخصص و کارآمد چیده است، از همین رو شاید کانادا بهترین مقصد برای زندگی،...

26 اسفند 1399

خواص و مزایای نگهداری سنگ نمک در خانه

خواص سنگ نمک در خانه شامل تصفیه هوا، ایجاد آرامش، تقویت سیستم ایمنی، قلب، غدد فوق کلیوی، تیروئید، خواب آرام و دفع انرژی های منفی در محیط است.

6 بهمن 1399

راست و دروغ معجزه لاغری با خوراکی های خاص

چاقی مفرط و مسئله کاهش وزن، معضلی است که گاهی هزینه های هنگفتی برای حل آن صرف می شود.

29 آبان 1399

با خواص سنگ ها آشنا شوید ، سنگ ماه تولد شما چیست؟

متولدین هر ماه سنگ ماه تولد مخصوص خود را دارند. سنگهای ماه تولد هر فردی متناسب با حالات روحی و جسمی همان شخص است. با خواص سنگ ها آشنا شوید.

11 آبان 1399

اسکوچیچ: اولین بار که به تهران که آمدم، گفتم دوباره برمی گردم، ذهنیت بازیکنان ایرانی باید تغییر کند

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت وگویی تفصیلی با مجله فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

30 مهر 1399

محمد فیلی ، نسیم بیگ روزی روزگاری تا شمر مختارنامه

محمد فیلی با سریال روزی روزگاری و نقش بسیم بر سر زبان ها افتاد و شناخته شد. امرالله احمدجو یکی از نقش های اصلی سریال خود را به بازیگری که بیشتر در شهر شیراز فعال و شناخته شده بود سپرد و اتفاقا از این اعتمادش هم جواب گرفت.

15 مهر 1399

30 مدل کوسن گرد در انواع رنگ ها و بافت ها مناسب منازل امروزی

احتمالا شما هم معتقدید که تزیین دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی با کوسن های رنگارنگ راحت ترین و سریع ترین راه برای تغییر حس و حال فضا است. در این بین اما مدل کوسن گرد بخاطر ظاهر سنتی و کلاسیک اش، جایگاه ویژه ای نزد خانه دارهای ایرانی دارد. این کوسن های در...

12 مرداد 1399

5 ایده ساخت وسایل کاربردی با قوطی کنسرو

اگر به ساخت وسایل دکوری و لوازم خانه با استفاده از دور ریختنی ها علاقه دارید، این مطلب را بخوانید. در این گزارش روش ساخت چند وسیله زیبا و کاربردی با استفاده از قوطی کنسرو آموزش داده می گردد.

2 مرداد 1399

اقامتگاه های بوم گردی همدان، تجربه ای از یک اقامت متفاوت!

جای جای سرزمین ما یعنی ایران، پر است از زیبایی های خارق العاده و این حرفی نیست که تنها ورد زبان ما ایرانی ها باشد. گردشگرانی که از کشورهای دیگر به کشورمان سفر می کنند، در این مورد کاملا اتفاق نظر دارند. پس چرا ما از این جاذبه ها و دیدنی ها بی نصیب باقی بمانیم؟...

24 خرداد 1399

خبرنگاران نایب قهرمان المپیک: همه در برابر سلامت شهروندان مسوولیم

تهران- خبرنگاران- دارنده مدال نقره دسته فوق سنگین در بازی های المپیک 2012 لندن گفت: تلاش برای پایان دادن به ویروس کرونا یک مسوولیت مهم شهروندی است و همه در برابر سلامت انسان ها مسوولیم.

16 اردیبهشت 1399
تعداد: (26)